میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از مسافران

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران : یکی از مساجد6 شهر ورودی استان برای میزبانی مسافران نوروزی فعال می شود.
کد خبر: ۷۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 09 March 2019

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران : یکی از مساجد6 شهر ورودی استان برای میزبانی مسافران نوروزی فعال می شود.

 حجت الاسلام محمود علیخانی با اشاره به وجود حدود چهار هزار مسجد در استان و راه اندازی کانون فرهنگی هنری در هزار و 132 مسجد گفت: کانون فرهنگی هنری در ایام نوروز ، یکی از مساجد فعال شهرهای ورودی استان در رامسر ، گلوگاه ،چالوس ، آمل ، سوادکوه و کیاسر را برای میزبانی از مسافران نوروزی مهیا می کند.
وي با بیان اینکه بر اساس قانون ، غنی سازی محتوای فرهنگی مساجد بر عهده نهاد 26 ساله دبیرخانه کانون های فرهنگی - هنری مساجد است که این کار از طریق راه اندازی و فعالیت این کانون ها پیگیری می شود ،برپایی نمایشگاه های فرهنگی و اجرای برنامه های هنر اسلامی را از برنامه های نوروزی کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران عنوان کرد.
مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مساجد این استان فاقد کانون فرهنگی هستند افزود: از شمار مساجد دارای کانون های فرهنگی هنری نیز در 500 کانون ، کتابخانه دایر شده است .
وی نوجوانان و جوانان را فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان و خاطرنشان کرد: امامان جماعت به عنوان پشتیبان راه اندازی کانون های فرهنگی در مساجد با هدایتگری و روشنگری تولیت و دست اندرکاران مساجد زمینه راه اندازی کانون های فرهنگی هنری را در دیگر مساجد فاقد کانون فراهم کنند .
حجت الاسلام علیخانی افزود : هزار و 132 کانون فرهنگی فعال در مساجد مازندران 116 هزار و 743 عضو دارد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار