مدیران بانک‌ها فرصت سوزی نکنند

فرماندار نهاوند گفت: اعتبارات روستایی یک فرصت است و اگر مدیران بانک‌ها تلاش نکنند این فرصت از دست شهرستان می‌رود.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 16 October 2018
مراد ناصری با بیان اینکه هیچ بانک و دستگاهی حق ندارد در زمینهٔ اشتغال مردم را سرگردان کند گفت: برای ایجاد اشتغال در نهاوند همه باید پای کار بیایند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش تسنیم، ناصری در بیست و یکمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند که شامگاه دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر برای ایجاد اشتغال در شهرستان همه باید تلاش کنند و در این زمینه مسئولیت پذیر باشند.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال در شهرستان کار یک دستگاه و یا یک ارگان خاص نیست بلکه همه دستگاه‌ها، بانک‌ها و ... وظیفه دارند که تلاش کنند تا وضعیت ایجاد اشتغال در شهرستان بهبود یابد.

ناصری افزود: برای اینکه مشکل بیکاری در شهرستان حل شود باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود و مردم هم باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه هیچ بانک و دستگاهی حق ندارد در زمینهٔ اشتغال مردم را سرگردان کند، عنوان کرد: بانک کشاورزی نفس کارگروه اشتغال نهاوند را گرفته است و اگر اعتباراتی که در حوزه اشتغال در اختیار این بانک قرار گرفته است، دراختیار بانکی دیگر بود چند برابر مبلغ فعلی تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده بود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: این وضعیت اصلا قابل قبول نیست و باید بانک کشاورزی سریعا این موارد را بررسی و مشکلات پرونده‌ها را حل کند، چون بیشترین اعتبار ما نزد بانک کشاورزی است که باید برای جذب آن تلاش شود.

ناصری تاکید کرد: مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تسهیلات اشتغال متقاضیان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند و پرسنل خود را نیز هماهنگ کنند تا با همین نگرش، اشتغال را پیگیری کنند.

وی در مورد غیبت برخی از روسای بانک‌ها در جلسه کارگروه اشتغال نهاوند، اظهار داشت: مدیر بانکی که دغدغه اشتغال ندارد و به خودش اجازه نمی‌دهد برای رفع مشکلات مردم در جلسه حضور پیدا کند، جای او در نهاوند نیست.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا بیکاری را که چهره شهرستان را هم خراب کرده کاهش دهیم و این مهم جز با حمایت و همدل بودن همه ارگان‌ها و مردم میسر نخواهد شد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: بانک‌ها باید از پرداختی‌های هر هفته خود در جلسه بعد کارگروه اشتغال گزارش دهند و اگر در این زمینه مشکلی هم هست اعلام کنند تا از طریق استان پیگیری کنیم، زیرا این وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان اصلا مناسب نیست.

ناصری بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه همکاری نمی‌کنند و همین امر باعث شده که متقاضیان زیادی به دستگاه‌ها مراجعه کنند و سرگردان شوند و هر کارمندی برای خودش مدیر شده است.

ناصری اظهار داشت: با وجود دستور رئیس ادارات، ولی برخی کارشناسان دستور را اجرا نمی‌کنند و خودسر عمل می‌کنند که این مدیران باید مجموعه را با خود هماهنگ کنند، زیرا هیچ کس حق سرگردان کردن مردم را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار