دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره با 35 فقره سرقت در مرودشت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 35 فقره سرقت در شهرستان مرودشت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهي شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، توانستند 3 سارق و يك نفر مالخر را با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار گودرزي عنوان داشت: متهمان در بازجويي فني، تخصصي و مواجه شدن با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 35 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره اقرار كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند، تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهمان تعدادي اموال مسروقه از جمله شلتوک، ابزارآلات ساختمانی، دریل، پیکور، سنگ فرز،آچار و... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان به مالکان ساختمان های نیمه کاره توصیه كرد: برای مراقبت بیشتر از اموال خود در این اماکن باید از نگهبان استفاده کنند و در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز به ویژه شب ها چندین مرحله از آن محل بازدید کنند و در صورت امکان وسایل و تجهیزات ساختمانی را در یک اتاق مسقف دارای قفل و استحکامات نگهداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار