استاد حوزه علمیه قم:

حکومت اسلامی موظف به ساماندهی فضای مجازی است

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه فضای مجازی بستر امنی برای ترویج فحشا در جامعه است، گفت: حکومت اسلامی موظف است نسبت به ساماندهی فضای مجازی تلاش کند.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم در جمع زائران حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: علامت کسانی که به قیامت معتقد هستند این است که در کارهای خیر از دیگران سبقت می‌گیرند و دل نگران سفر آخرت هستند لذا در روایات بیان شده که امام علی(ع) از پیامبر اکرم(ص) پرسیدند آیا من وقتی کشته می‌شوم دینم سالم است؟

وی افزود: امام صادق(ع) فرمود «هرگاه کار خوبی می‌خواهید انجام بدهید در آن شتاب کنید».

این محقق قرآنی با بیان اینکه اموات تا قبل از قیامت در عالم برزخ هستند، عنوان کرد: برزخ عالمی با ویژگی‌های خاص است؛ نقل است که امام صادق(ع) فرمودند «مؤمنان در برزخ در حجره‌هایی از بهشت زندگی می‌کنند و دعای آنان این است که خدایا بهشت را برای ما برسان».

روابط خویشاوندی در قیامت بی‌تأثیر است

وی با بیان اینکه در قیامت روابط خویشاوندی بی‌تأثیر است، اظهار کرد: برخی در دنیا همه مشکلات خود را با روابط حل می‌کنند اما در قیامت این مسئله وجود ندارد و کسی به درد دیگری نمی‌خورد؛ خدا بهشت را برای بندگان مطیع آفریده ولو اینکه برده‌ای حبشی باشد و آتش را برای افراد عاصی آفریده ولو اینکه از قریش باشند.

حجت الاسلام ابوالقاسم افزود: در قیامت مال به درد انسان نمی‌خورد و دوستان صمیمی به فکر هم نیستند و فرصتی برای عذرخواهی وجود ندارد و در آن روز همه ابزار و وسایلی که در دنیا به کار می‌آمد از کار می‌افتد.

وی با بیان اینکه کسانی که علاقه به ترویج فحشا دارند هم در دنیا و هم آخرت به عذاب دردناکی مبتلا خواهند شد، گفت: امروز متأسفانه فضای مجازی بستر امنی برای انجام این رذیله بزرگ شده است؛ در این فضا اشاعه فحشا به شکل بدی در حال وقوع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از آنجا که حکومت اسلامی موظف است اقامه دین کنند باید نسبت به ساماندهی فضای مجازی تلاش کند و اجازه ندهد که این فضا بستری برای اشاعه فحشا باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار