شهداء اسناد مظلوميت ما هستند

فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" استان يزد، شهداء را اسناد مظلوميت ما در تاريخ دانست.
کد خبر: ۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 07 July 2015
به گزارش تابناک یزد سرهنگ " احمدغلامزاده" در ديدار با خانواده شهيدان "اصغر زارع"  و "اسماعيل نعمتي زاده" به دفاع جانانه شهداء در ميدان نبرد اشاره کرد و گفت: ديروز دشمنان اسلام به مقابله با اسلام و ايران اسلامي برخاستند و دست نشانده و مزدور خود را تحريک کردند و با تجهيز وي به خاک مقدس کشورمان تجاوز کردند.
وي ادامه داد: منافقين به حمايت از مزدوران تعداد زيادي از سربازان اسلام را با مظلوميت به شهادت رساندند و پس از جنگ تحميلي به ترور مهره هاي کليدي نظام پرداختند و آنان را با مظلوميت تمام از خدمت به اسلام بازداشتند.
غلامزاده تصريح کرد: هم اکنون نيز دشمنان قسم خورده، رزمندگان اسلام در صحنه هاي علم را شناسايي کرده و سنگربانان علم را با مظلوميت هرچه تمام تر به شهادت مي رسانند.
وي اظهار کرد: با نگاهي گذرا به تاريخ انقلاب و نحوه شهادت شهداي اسلام به خوبي در مي يابيم که شهدا اسناد مظلوميت ما در تاريخ هستند و روزي فراخواهد رسيد تا به دست مبارک صاحب العصر و الزمان از سردمداران کفر و نفاق خون خواهي کنيم.
گفتني است، در اين ديدار که به مناسبت گراميداشت شهادت مظلومانه دکتر بهشتي و72تن از ياران وفادار انقلاب اسلامي و هفته قوه قضاييه برگزار شد با تقديم هدايايي از خانواده اين عزيزان تجليل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار