استاندار آذربایجان شرقی در پی دعوت حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، به "چالش بی‌زباله" پیوست.

کد خبر: ۵۸۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 04 April 2018

استاندار آذربایجان شرقی در پی دعوت حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، به "چالش بی‌زباله" پیوست.


 دکتر مجید خدابخش با قبول دعوت حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم برای پیوستن به چالش بی_زباله در یادداشتی نوشت:


 ضمن قدردانی از دعوت حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم، بنده نیز همراهی خود را با چالش بی_زباله اعلام می‌کنم. زباله‌ها امروزه به یکی از معضلات شهری تبدیل شده است که در صورت مدیریت نادرست می‌تواند سلامت شهروندان را دچار مخاطره کرده و موجب کاهش کیفیت زندگی و آسیب‌های جدی به محیط زیست شود. با توجه به اینکه برخورداری از محیط زیست سالم، حق همه شهروندان و یکی از پیش‌نیازهای اساسی توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است، لذا همه آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولان دستگاه های اجرایی ، فرمانداران و تشکل‌های اجتماعی، باید در این باره احساس مسئولیت کنند. یکی از اقدامات اساسی در این زمینه، تفکیک زباله از مبدأ است که تحقق این امر نیازمند ارتقای سطح فرهنگ عمومی و مشارکت همگانی است. سازمان‌های مسئول به‌ویژه شهرداری‌ها نیز باید در این خصوص اهتمام کافی داشته باشند. امیدوارم با همکاری و همراهی مردم و مدیریت دستگاه‌های ذی‌ربط، برای داشتن طبیعتی پاک و محیط زیستی سالم تلاش کنیم و این سرمایه عظیم را برای فرزندان این سرزمین و نسل‌های آینده حفظ نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار