آغاز طرح ضربتی تشدیدنظارت برعرضه فرآورده های دامی درفردیس

مردم موارد متخلف را اطلاع رسانی کنند

به منظور حفظ سلامت فرآورده ها، طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه انواع فرآورده های خام دامی و نمایشگاه های بهاره در ایام پایانی سال 96 آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک البرز باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید فرآورده های خام دامی اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... در ایام پایانی سال و به منظور تشدید کنترل های بهداشتی، کارشناسان حوزه نظارت این اداره در قالب دو گشت بازرسی سیار در دو نوبت صبح و بعدازظهر از واحدهای عرضه فردیس بازدید می کنند.


باتوجه به حضور مستمر کارشناسان دامپزشکی در نمایشگاه های بهاره و نظارت بر غرفه های عرضه کننده فرآورده های خام دامی تازه و منجمد از ابتدای شروع بکار نمایشگاه نظارت های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و این نظارت ها تا پایان کار غرفه ها ادامه خواهد داشت.


با نظارت بهداشتی بر چرخه تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، بهداشت و سلامت این محصولات را تضمین می کنیم و با موارد تخلف بهداشتی در این زمینه مطابق مقررات برخورد می شود.


راهنورد با اشاره به احتمال افزایش تخلفات بهداشتی در ساعات پایانی روز، گفت: در این خصوص هم گشت های بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت و دامپزشکی در نوبت بعدازظهر و ایام تعطیل از واحدها بازدید و با موارد تخلف برخورد لازم خواهد شد.


وی همچنین از عموم مردم خواست مایحتاج خام دامی خود اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در زمان خرید به ظاهر فرآورده ، لیبل مشخصات فرآورده ، تاریخ تولید و انقضاء آن توجه داشته باشند.


وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا تخلف ، مراتب را سریعاً ازطریق سامانه گویای 1512 دامپزشکی استان البرز و یا شماره تلفنهای 36615111 و 36640518 اداره دامپزشکی فردیس اطلاع رسانی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار