لزوم اعزام کادر درمانی استان یزد به مناطق محروم دارای اولویت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم با حضور در جمع کادر درمانی اعزامی به مناطق محروم این شهرستان از تلاش ایثارگران عرصه درمان تجلیل کرد و گفت:‌ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید سعی کنند تا با برنامه‌ریزی دقیق،‌ خدمات خود را به سمت جاهایی که بیشتر نیاز دارند و در اولویت هستند هدایت کنند.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 07 February 2018

سرهنگ«حسین آزادی‌نژاد»درمراسم تجلیل از پزشکان و پرستاران اعزامی به مناطق محروم شهرستان خاتم، اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و امدادگران درمانی، در هشت سال دفاع مقدس خلوص نیت خود را نشان داده و همدوش رزمندگان اسلام ایثار کردند.

وی افزود: پزشکان متعهد علی‌رغم وجود سختی‌های مختلف هیچ‌گاه در درمان رزمندگان کوتاهی نکرده‌ و در لباس بسیج بدون هیچ چشمداشتی به رزمندگان کمک و انجام وظیفه کردند.

فرمانده سپاه خاتم در ادامه با بیان این‌که بعد از جنگ تحمیلی این عمل پسندیده پزشکان و کادر درمانی با تاسیس کانون بسبج جامعه پزشکی ساماندهی شده است، تصریح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید سعی کنند تا با برنامه‌ریزی دقیق خدمات خود را به سمت جاهایی که بیشتر نیاز دارند و در اولویت هستند هدایت کنند.

آزادی‌نژاد با اشاره به اعزام‌های متعدد پزشکان متخصص به مناق محروم شهرستان خاتم طی چند سال گذشته،‌گفت:‌ علاوه بر ویزیت رایگان، ارائه داروی رایگان از دیگر اقدامات پسندیده و قابل تحصین بسیج جامعه پزشکی یزد است.

وی در این برنامه از پزشکان به واسطه این عمل نیک قدردانی و اعلام آمادگی خود را جهت همکاری اظهار کرد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران به فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کمک به محرومین از اصلی‌ترین امور است و تاکید این بزرگواران بر همین امر بوده، لذا همه ما بسبجی وار در این راه قدم بر خواهیم برداشت. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار