در ۲ سال اخیر؛

۱۰۰ اپلیکیشن تلفن همراه در اردبیل تولید شد

مدیرکل فناوری اطلاعات استان اردبیل از تولید ۱۰۰ اپلیکیشن تلفن همراه در این استان طی دو سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 24 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رزمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اپلیکیشن ها در موضوعات مرتبط با سلامت، گردشگری، خدمات شهری و محتوای مذهبی تولید شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این در این مدت ۲۵ مورد انیمیشن تولید شده و زمینه ورود هزار و ۳۰۰ شرکت به فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات تسهیل شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات استان متذکر شد: فعالیت شرکت‌ها در زمینه تجارت الکترونیک و تولید محتوا بوده و بستر اشتغال برای دو هزار و ۹۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

به گفته رزمی این موفقیت در حالی است که تا پایان سال ۹۴ تولید اپلیکیشن و انیمیشن در استان نداشتیم و فعالیت شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات نیز محسوس نبود.

وی متذکر شد: تمامی ایده‌های تولید محتوا در حوزه فناوری اطلاعات مورد حمایت است و به همین منظور رویدادهای استارت آپ ویکند و جلسات مشاوره و کارآفرینی برگزار می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات استان به برگزاری ۱۵ نشست تخصصی کسب‌وکار و پنج رویداد استارت آپ ویکند اشاره کرد و افزود: هشت دورهمی رشد آفرین و هفت رویداد همفکر نیز به منظور آگاهی بخشی شیوه‌های اشتغال‌زایی و تولید محتوا در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار