عمل به وعده وزير در موعد مقرر

برداشتن محدوديت هاي سامانه DVOR فرودگاه نوشهر

در واقع، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی با در نظر گرفتن اهداف حفظ قدرت، توان عملياتي و ايمني فرودگاه، در راستای برطرف كردن محدوديت هاي ناشي از سامانه DVOR براي بهره برداري قانوني املاك اقدام کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 17 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، به دنبال درخواست نماينده مردم نوشهر در مجلس شوراي اسلامي و همچنين قول وزير راه و شهرسازي براي رفع مشکل مالکان زمين هاي اطراف فرودگاه نوشهر در زمان تعيين شده يک ماهه، شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران تمام محدوديت هاي ناشي از حريم سامانه DVOR نصب شده در اين فرودگاه را برداشت.

بر اساس این گزارش ، با توجه به پيشنهاد شركت و تاييد مراتب توسط سازمان هواپيمايي كشور، تمام محدوديت هاي ناشي از حريم سامانه DVOR نصب شده در فرودگاه نوشهر برداشته شد و اکنون مالكان این زمین ها مي توانند نسبت به بهره برداري مالكانه خود بر اساس قانون اقدام كنند.

پيش از اين دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، 26 آذرماه به منظور پاسخ دادن به سوال احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر در مجلس حاضر شد و قول داد طی یک ماه مشکل مالکان زمین های اطراف فرودگاه نوشهر برطرف شود كه با عملکرد به موقع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران این وعده وزیر راه وشهرسازی محقق شد.

در واقع، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اجراي دستور وزير راه و شهرسازي در رابطه با تعيين تكليف وضعيت بخشي از اراضي قرارگرفته درجنوب باند فرودگاه نوشهر، جلسه هاي كارشناسي را برگزار کرد و ضمن مطالعه اسناد و مدارك و دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي سازمان هواپيمايي كشوري و ايكائو و با در نظر گرفتن اهداف حفظ قدرت، توان عملياتي و ايمني فرودگاه، در راستای برطرف كردن محدوديت هاي ناشي از سامانه DVOR براي بهره برداري قانوني املاك اقدام کرد.

نتايج مطالعات به ارائه پيشنهادهايي از سوي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي براي برطرف كردن مشكل به سازمان هواپيمايي كشوري و در ادامه، به موافقت آن سازمان منتج شد. بنابراین، مالكان مي توانند نسبت به بهره برداري مالكانه خود از زمين ها اقدام كنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار