تولیدات و دستاوردهای شهری در نمایشگاه شهرایده‌آل

نمایشگاه شهر ایده آل 10 تا 13 دی ماه در مرکز نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیر ساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شورای شهر کشور در نمایشگاه شهرایده‌آل خبر داد
کد خبر: ۵۳۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 17 December 2017
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیر ساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شورای شهر کشور در نمایشگاه شهرایده‌آل خبر داد و گفت: ارائه الگوی شهرهای ایده‌آل و انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری از اهداف برگزاری نمایشگاه است.
جلال تاجیک گفت: این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی توسط بخش خصوصی برگزارمی شود و میزبان شهرداران ، سازمانها و اعضای شورا های شهر کشور است.
وی افزود: علاوه بر برگزاری نمایشگاه، جشنواره و سمینار تخصصی با رویکرد آموزشی برگزار و شهرداران و اعضای شورای شهرها با تجهیزات شهری جدید ارائه شده در نمایشگاه آشنا می شوند.
تاجیک گفت: عدم دریافت عوارض و ارائه اراضی رایگان برای توسعه گردشگری و گسترش کمپهای گردشگری از دیگر اهدافی است که با همکاری شهرداری ها و اعضای شوراهای شهر کشور می تواند محقق شود.
مهندس عاطفی دبیر اجرایی نمایشگاه شهر ایده آل گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، تازه ترین و نوین ترین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
دبیر اجرایی نمایشگاه شهر ایده آل گفت: ارتباط مستقیم و تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهرایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران، شوراهای شهر، استانداران، پیمانکاران و مهندسان مشاور کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری‌های نوین مدیریت شهری، ارائه الگوی شهرهای ایده آل، انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری است.
وی افزود: همایش نشست مدیران عامل سازمانهای پسماند سراسر کشور ، نشست مدیران عامل سازمانهای پارک‌ها و فضای سبز و مسئولین فنی استانداری‌های سراسر کشور، اولین  استارت آپ های عرصه فناوری های نوین خدمات شهری ، فرصت های سرمایه گذاری حوزه شهرداری های کشور و نشست تخصصی مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شهرداران شهرهای نمونه گردشگری از جمله رویدادهای جانبی این نمایشگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار