3 هزار نفر از خدمات رایگان بیمارستان صحرایی پاسارگاد بهره مند می شوند

بهره مندی ۳ هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی پاسارگاد
کد خبر: ۵۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 27 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: فرخ بهارلویی ، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در مدت پنج روز برپایی بیمارستان صحرایی مادر سلیمان پاسارگاد ویزیت و از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.
بهارلویی افزود: در این بیمارستان ۲۰ نوع خدمات تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های مختلف همچون رادیولوژی و سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، گوش وحلق و بینی، ارولوژی، قلب، اطفال، زنان، ارتوپدی، مامائی، چشم پزشکی و دندانپزشکی به مردم ارائه شد.
وی تصریح کرد: نخستین بیمارستان در بوانات و دومین بیمارستان در بخش مادرسلیمان پاسارگاد برپا شد که دلیل انتخاب این مکان محرومیت زیاد مردم این منطقه است.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: پیش از برپایی بیمارستان ، تیم‌های پزشکی برای غربالگری به منطقه اعزام شدند و پس از انجام مراحل غربالگری ۴ تیم پزشکی شامل ۶۲ نفر متخصص، ۶۵ نفر پرستار و بیش از ۹۰ نفر نیروی خدمات پشتیبانی به این بیمارستان اعزام شدند.
بهارلویی اتوبوس اتاق عمل، اتوبوس ریکاوری، داروخانه و یونیت دندانپزشکی را از تجهیزات این بیمارستان برشمرد و افزود: علاوه برارائه رایگان خدمات پزشکی تمام دارو‌های مورد نیازبیماران نیز بصورت رایگان در اختیار آنان قرارداده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار