پرداخت سالانه ۱۰۰۰میلیاردتومان یارانه

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان سالانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان یارانه در همدان پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 24 June 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سالانه هزار میلیارد تومان یارانه در استان همدان پرداخت می شود، گفت: اجرای بد قانون یارانه ها پولدار را پولدارتر و فقیر را فقیرتر کرد.

به گزارش مهر، محمدابراهیم الهی تباردر همایش روز ملی اصناف با بیان اینکه این هفته سالگرد شهادت شهید چمران بود، اظهار داشت: شهید چمران مسائل دنیوی را کنار زد و بهترین مراکز دانشگاهی آمریکا را رها کرد و به یاری جنگ زدگان جنوب لبنان شتافت و در جریان انقلاب اسلامی به ایران آمد و در دفاع مقدس فداکاری هایی آفرید و در پایان شهید شد.

وی همچنین در ادامه از شهید بهشتی یاد کرد و با بیان اینکه اگر بخواهیم از دو شخصیت ارزنده در کنار یاد کنیم باید به شهید مطهری و شهید بهشتی اشاره داشته باشیم، ادامه داد: باید از شهید مطهری به عنوان تئوریسین و شهید بهشتی به عنوان تدوین کننده ساختار نظام یاد کرد.

الهی تبار با بیان اینکه اصناف در ۱۵ خرداد در روزی که منشا تحولات تاریخ اسلامی شد نقش داشتند، بیان کرد: اصناف همچنین در دوران انقلاب و دوران ستم شاهی در تبعیت از امام خمینی(ره) و رهبر خود نقش داشتند و دین و دیانت مردم را تقویت و مساجد و منابر را احیا کردند و زمانی که همه این مسائل بررسی می شود می بینیم که نقش اصناف برجسته بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انقلاب تجار و کسبه و اصناف مبارزاتی داشتند و با مبارزه خود رژیم را به زانو در آوردند، بیان کرد: کسبه و اصناف در دوران انقلاب به محض شروع انقلاب مغازه ها را بستند و با رژیم مقابله کردند و بعد پیروزی انقلاب خیل کسانی که به میدان نبرد شتافتند نیز از اصناف و یا از فرزندان آنها بودند و خیل عظیم شهدا را اصناف و فرزندان آنها تشکیل می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه۴۷ درصد اشتغال و ۲۵ درصد تولید ناخالص کشور به دست اصناف رقم می خورد، ادامه داد: هر قدر به ظرفیت های درونی جامعه توجه کنیم و این باور را داشته باشیم کشور به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی می رود.

محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه علت اینکه کشور های توسعه یافته این چنین مسیر توسعه را طی کرده اند و در بحران های اقتصادی کمتر در تنش ها دچار بحران می شوند این است که به بخش خصوصی توجه کرده اند، ادامه داد: امروز اگر قیمت نفت بالا پایین شود روی اقتصاد کشور تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ سال گذشته حجم نقدینگی در کشور ۶۰ هزار میلیارد تومان بود که به علت حرکت های بدحجم نقدینگی اکنون به حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است، ابراز داشت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نا تمام در کشور وجود دارد که چیزی حدود دو هزار و ۹۰۰ پروژه نا تمام را در بر می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امسال بودجه ای که مجلس پیش بینی کرد ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است در صورتی که بودجه ای که دولت پیش بینی می کند محقق شود ۱۹۹ هزار میلیارد تومان است، افزود: ۱۸۴ هزار میلیارد تومان بودجه های اجتناب نا پذیر است.

حقوق و مزایا و یارانه هایی که دولت باید پرداخت کند ۱۸۴ میلیارد تومان هزینه اجتناب ناپذیر را بر بودجه دولت تحمیل می کند

محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه حقوق و مزایا و یارانه هایی که دولت باید پرداخت کند ۱۸۴ میلیارد تومان هزینه اجتناب ناپذیر را بر بودجه دولت تحمیل می کند، بیان کرد: در نفت مشکل فروش، قیمت و برگشت پول داریم.

وی با بیان اینکه دولت کشور را با ۴۰۰ هزار بشکه نفت اداره می کند، عنوان کرد: دولت نظم و انضباط پولی و مالی را در کشور با همین وضعیت پایین بودن درآمد ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید طوری عمل کنیم که سرمایه های عظیم در اختیار مردم به سمت تولید سوق داده شود و چاره ای جز این نداریم، بیان کرد: یکی از چیزهایی که باید اصلاح شود یارانه ها است.

الهی تبار با بیان اینکه سالانه هزار میلیارد تومان یارانه در استان همدان پرداخت می شود، بیان کرد: به علت بد اجرا شدن قانون یارانه ها کسی که پولدار بود پولدار تر و کسی که فقیر بود فقیر تر شد.

وی با بیان اینکه کل اعتبار استانی همدان ۲۰۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: اگر حداقل ۶۰ درصد از ۲۰۰ میلیارد اعتبار استان را در راستای تولید ثروت و همان ۴۰۰ هزار میلیارد پروژه روی دست به کار گیریم واحد های تولیدی فعال و اشتغال ایجاد و بیکاری و رکود حل می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دولت عزم خود را جزم کرده و در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی حرکت و موفقیت هایی را حاصل خواهد کرد، ادامه داد: سال ۹۱ نسبت بیمه شدگان تامین اجتماعی منفی چهار هزار نفر بود اما این رقم در سال گذشته به مثبت ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر رسید و تمام این افراد کسانی بودند که برای بار نخست بیمه شده بودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار