معرفی رئیس هیات ورزش روستایی استان یزد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان یزد هادی مقیمی را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزدمجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان یزد صبح امروز اول تیرماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مهدی مستجاب الدعوه دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از اعضاء این مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
در این مجمع که هادی مقیمی تنها کاندیدای ریاست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بود، توانست با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار سال سکاندار این هیات شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع بر توسعه و گسترش رشته های ورزشی در روستاها و همچنین احیاء بازیهای بومی محلی تاکید کرد و گفت: باید با یک برنامه ریزی منسجم، همدلی و تلاش در راستای اشاعه ورزش در روستاها گام برداشت.
شریعتی با اشاره به اهمیت بازیهای بومی محلی و ورزش روستایی به عنوان بخشی از فرهنگ کشور گفت: حفظ این بازیها و بسط و گسترش آن به عنوان ورزش و تفریحی سالم در بین اقشار مختلف جامعه از مهم ترین وظایف هیات است که انتظار میرود هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان در این راه به خوبی عمل کند.
وی اظهار داشت : استعدادهای ناب و خوبی با پتانسیل های بالا در روستاهها موجود است و دهیاری و شوراها در واگذاری زمین به ورزش پیشتاز هستند ومیتوان با اعتبار اندک مجموعه های ورزشی روبازساحلی برای روستاییان ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار