ضرورت افزایش ارتباط بانک ها و صنایع

کد خبر: ۵۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 23 June 2015
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: مشارکت شرکت‌های تعاونی نسبت به دیگر شرکت‌های عام و خاص در عرصه اقتصاد کمرنگ‌تر است.
ایرج موفق در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تعاملات مفید بانک با بنگاه‌های اقتصادی اولویت کاری است و به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه باشد،‌ اظهار کرد: مراودات تجاری فعالان اقتصادی با بانک‌های دولتی و خصوصی باید متوازن و متعادل باشد تا بهترین خدمات سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد.
وی ارتباط مستمر بانک‌ها با صاحبان صنایع و افراد خوشنام را مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر خدمات بانک‌ها مناسب، به‌موقع و تأثیرگذار باشد، صاحبان سرمایه ظرفیت‌های جدید با قابلیت‌های خاص را ارائه خواهند داد که از اهمیت بالایی برخوردار است.
این مقام مسئول در ادامه از ضرورت افزایش فعالیت شرکت های تعاونی سخن به میان آورد و گفت: حضور و مشارکت شرکت‌های تعاونی نسبت به دیگر شرکت‌های عام و خاص در عرصه اقتصاد کمرنگ‌تر است، از این‌رو بانک توسعه تعاون با توجه به ظرفیت‌های مناسب در این زمینه باید در عرصه اقتصادی فعالیت چشمگیری داشته باشد.
موفق همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی بانک توسعه تعاون بالاست، تصریح کرد: این بانک می‌تواند خدمات مطلوبی به فعالان اقتصادی استان البرز در زمینه تولید ارائه دهد که این موضوع جز نیازهای اساسی استان در بخش اقتصادی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در پایان گفت: امیدواریم زمینه مناسب برای فعالان اقتصادی استان فراهم شود تا شاهد پیشرفت‌های چشمگیر اقتصادی در البرز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار