از محافل چه خبر؟

نگرانی از دلالالی های پشت پرده برای ادامه طبقات سازی غیر مجاز

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها وصحبت های محفلی اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۴۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 16 June 2015

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.

- با توجه به ادامه طبقات سازی و ساخت و ساز غیر مجاز توسط برخی بساز بفروش ها ، این روزها حرف و حدیث بین مردم در مورد دلالی برخی اعضای شورا و کارمندان شهرداری بیشتر شده است. مردم می گویند وقتی قانون صراحتا در مورد طبقات سازی غیر مجاز روشن است چرا اقدام عملی در برابر متخلفان صورت نمی گیرد و عده ای درصدد ماست مالی کردن این پرونده ها هستند؟!

- در محافل گفته می شود آن آقای نماینده ای که مدام از لزوم توقف طرح راه آهن اردبیل و تغییر مسیر آن سخن می گفت چرا به یکباره در این مورد سکوت اختیار کرده است؟!

- از محافل رسانه ای خبر می رسد شکایت مدیر کل یکی از ادارات استان از مدیر مسئول نشریه اردبیل فردا بخاطر انتشار یک مطلب طنز نه چندان مهم و شتابزدگی معنی دار برخی آقایان در این رابطه، باعث حریحه دار شدن احساسات فعالان رسانه ای استان شده است و به احتمال زیاد در روزهای آینده نامه سرگشاده ای در این مورد منتشر خواهد شد.

- از منابع موثق خبر می رسد فرد جوان منتشر کننده شایعه فرو ریختن پل معلق مشگین شهر که با پخش این شایعه به صنعت گردشگری این شهرستان ضربه زد، توسط پلیس فتا شناسایی شده و هم اکنون در اختیار مقامات قضایی است.

- ایجاد آتش سوزی عمده در کشتزارهای گندم در شهرستان بیله سوار و خسارات وسیع آن به کشاورزان در یکی از پرمحصولترین سالهای زراعی معاصر، باعث نگرانی سایر کشاورزان شده است. آنها خواهان فرهنگ سازی و روشنگری عمومی در مورد عواقب این کار توسط مقامات قضایی هستند.

- در محافل شهر نیر گفته می شود باز هم تابستان فرا رسید و باز هم هنوز پروژه کمربندی شهر نیر اندر خم یک کوچه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
با تشکر از سایت ارزشمند تابناک، 1.5 کیلومتر از کمربندی نیر بازگشایی شده ولی بقیه مسیر به دلیل عدم همکاری تعدادی از اهالی و عدم توافق برای تملک مسیر و مشکلات اجتماعی پیش آمده متوقف شده که در حال طی مراحل تشریفات قانونی و ارزیابی کارشناسی و اقدام حقوقی و قضایی میباشد که متاسفانه فصل کاری از دست خواهد رفت.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار