تداوم کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی، لزوم شکوفایی استعدادهای این حوزه است

کارگردان انیمیشن گلستانی خواستار استمرار کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی شد و گفت: تنها در این صورت می توان نیروهای مستعد را شناسایی و تقویت کرد.
کد خبر: ۴۵۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 11 July 2017
کارگردان انیمیشن گلستانی خواستار استمرار کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی شد و گفت: تنها در این صورت می توان نیروهای مستعد را شناسایی و تقویت کرد.

مهتا خوارزمی در حاشیه نخستین کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی، افزود: تشکیل انجمن تخصصی فیلمنامه نویسی در استان، مرحله بعد از برگزاری این کارگاه هاست زیرا با این اقدام نیروهای شناسایی شده به خوبی در حوزه انیمیشن هدایت می شوند.

این مدرس دانشگاه با بیان این نکته که خروجی این کارگاه آموزشی ایده های ناب خواهد بود، اظهار کرد: شرکت افراد در کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی سبب می شود تا برخی از آنها علاقمندی های خود را بشناسند.

خوارزمی به کمبود منابع اطلاعاتی برای تولید انیمیشن با موضوع نبوی، علوی و رضوی اشاره کرد و افزود: تقریباً اغلب آثار تولیدی به لحاظ موضوعی در جشنواره‌های گذشته شبیه یکدیگر است که این مشکل با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب و ورود فیلم‌نامه نویسان قوی مرتفع می‌شود.

وی با اعلام این مطلب که در حال حاضر فیلمنامه نویس تخصصی در استان نداریم، افزود: علاقمندان به حوزه فیلمنامه نویسی می توانند در کنار کار خود، می توانند این حوزه را به صورت تخصصی دنبال کنند.

خوارزمی ساخت انیمیشن را حاصل فعالیت گروهی دانست و تصریح کرد: فیلمنامه نویس در کنار تولید کننده انیمیشن می تواند یک اثر فاخر تولید کند.

این کارگردان گلستانی در حوزه انیمیشن در خاتمه خاطر نشان کرد: انجمن تخصصی انیمیشن به عنوان زیرمجموعه انجمن سینمایی استان می تواند در گلستان تاسیس شود.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار