فعال کردن واحد های تولیدی راکد در اردبیل

مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان اردبیل از عزم جدی بانک توسعه تعاون استان برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 08 June 2015
مسعود کردستانی روز دوشنبه در نشستی با فرماندار بیله سوار افزود: به زودی واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در شهرستان های استان شناسایی شده و بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش و سهم بسزایی در رشد و توسعه این واحدها اعمال خواهد کرد.

وی گفت: تنها بانکی که نتوانسته بند (د) تبصره 11 قانون بودجه را اجرا کند بانک توسعه تعاون استان است و امیدواریم با تعامل و همکاری مسوولان ذیربط این مشکل برطرف شود تا بیش از پیش شاهد سرمایه گذاری این بانک در حوزه تولیدی و کشاورزی باشیم.

وی با بیان این که بانک توسعه تعاون در سال 82 افتتاح شده و در سال 85 تبدیل به بانک شده افزود: مانده تسهیلات مصارف در شعبه بیله سوار 55 میلیارد ریال و منابع بانک در این شهرستان 22 میلیارد ریال است ولی این روند دو و نیم برابری مصارف نسبت به منابع در شعبات استان نیز وجود دارد.

او بانک توسعه تعاون را یک بانک 100 درصد دولتی دانست و اظهار کرد: با توجه به گستردگی زیر بخش ها و تنوع فعالیت در بخش تعاون با اولویت بندی نیازهای هر منطقه و مزیت ها ، بانک توسعه تعاون تقریبا در تمام بخش های اقتصادی از جمله صنعت و معدن ، کشاورزی ، خدمات ، بازرگانی و گردشگری یاریگر کارآفرینان و تعاونگرانی است که تلاش می کنند در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم فرماندار بیله سوار هم در این جلسه گفت: شهرستان بیله سوار یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامداری استان است و امسال حدود 700 هزار تن گندم در استان برداشت خواهد شد که سهم بیله سوار بیش از 100 هزار تن است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار