مشارکت 93/4 درصدي مردم استان يزد در انتخابات کم ‌نظير است

کد خبر: ۴۲۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 24 May 2017
به گزارش تابناک یزد،استاندار يزد گفت: مشارکت 93/4 درصدي مردم يزد در انتخابات امسال رکوردي کم‌نظير در کشور است.
 سومين جلسه نشست شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان با حضور استاندار يزد، معاونين استاندار و اعضاي اين شورا در سالن زنده‌ياد حميديا برگزار شد.
«سيد محمد ميرمحمدي» در اين نشست ضمن گراميداشت سالروز حماسه سوم خرداد و تأکيد بر توجه هميشگي به آرمان‌هاي شهدا، گفت: مشارکت 93/4 درصدي مردم استان يزد در انتخابات 29 ارديبهشت‌ماه رکوردي است که کمتر مشاهده‌شده است.
وي ابراز اميدواري کرد که در همه زمينه‌ها اين مشارکت توسط مردم استان يزد ادامه داشته باشد.
وي گفت: از مردم استان به سبب خلق اين حماسه باشکوه تشکر ويژه داريم؛ چراکه اين مشارکت نشان‌دهنده آگاهي مردم و آرامش روز انتخابات است.
استاندار يزد با اشاره به حضور گستره مردم در روز انتخابات گفت: از حضور مردم در انتخابات مي‌توان فهميد که رضايت آنان از مديران و مسئولان استان مطلوب است؛ درنتيجه بايد بيشتر به آنان خدمت کرد چون قدرشناسي مردم را مشاهده کرده‌ايم.
آثار فيزيکي سرمايه‌گذاري‌ها در دولت تدبير و اميد کاملاً مشهود است
عالي‌ترين مسئول اجرايي استان يزد در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت:آثار فيزيکي سرمايه‌گذاري‌ها در دولت تدبير و اميد کاملاً مشهود است و در نقطه‌نقطه استان شاهد آثار فيزيکي اين مهم هستيم که کجا خرج شده و چه حاصل‌شده است.
استاندار يزد اعلام کرد: بررسي‌هايي براي مشخص شدن آمار فيزيکي سرمايه‌گذاري‌ها درگذشته، حال و آينده انجام خواهيم داد تا بتوانيم با برقراري زمينه‌هاي بهتر براي سرمايه‌گذاري اقدامات بهتر و بيشتري در اين زمينه داشته باشيم.
ميرمحمدي گفت: زمينه سرمايه‌گذاري در استان با مشخص شدن پهنه کاربري‌ها، مشوق‌هاي قانوني، ايجاد مرکز خدمات سرمايه‌گذاري و شناسايي فرصت‌ها و تعيين حمايت‌هاي قانوني فراهم‌شده است.
وي تأکيد کرد: با راه‌اندازي مرکز خدمات سرمايه‌گذاري؛ سرمايه‌گذار با پيچ‌وخم اداري کمتري مواجه است و با اين نتيجه در انتخابات اميدواري و اعتماد و امکان براي سرمايه‌گذاري بيشتر شده است؛ همچنين در فعاليت‌هاي مختلف گردشگري هم مي‌توانيم شاهد توسعه اشتغال، سرمايه‌گذاري گردشگري و توسعه اين صنعت پاک باشيم.
نيروهاي انساني در ادارات مکمل يکديگر باشند
استاندار يزد در خصوص ساماندهي نيروهاي انساني ادارات گفت: نيروهايي داريم که بايد به نحوي ساماندهي شوند تا مکمل يکديگر باشند و فرايند مناسبي براي خدمت‌دهي داشته باشند.
وي با اشاره به اينکه تهيه سند راهبردي نيروي انساني خوب است ولي عملياتي شدن آن مهم است، تأکيد کرد: برنامه‌هايي که مهارت و خبرگي کارکنان را افزايش مي‌دهد تا در کار خود رشد کنند بايد موردتوجه جدي باشد تا خلاقيت و تحول در سازمان‌ها ايجاد شود.
ميرمحمدي در رابطه با ارتقاي تحصيلي کارکنان دولت گفت: اگر نيروي يک اداره براي ادامه تحصيل اداره را ترک مي‌کند درحالي‌که بعدازآن هم براي ارتقاي آن نيرو فرصت شغلي فراهم نيست مشکل از مديران ما است مدير بايد نيروي موردنياز خود را براي ادامه تحصيل معرفي کند، ادامه تحصيل کارکنان دولت بايد هدفمند باشد نه اينکه کارمند ساعت کاري را مرخصي بگيرد و در اداره نباشد و مدير هم بي‌تفاوت و بي‌اطلاع باشد.
وي گفت: مديران بايد براي ادامه تحصيل کارمند خود مرخصي کامل بدهند و فردي را جايگزين کنند نه اينکه کارمند در ساعات اداري در پست خود حضور نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار