فرماندار کوثر تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها

فرماندار کوثر گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و خردمحوری در روستاهای محروم این شهرستان یک ضرورت است.
کد خبر: ۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 30 May 2015

 به گزارش ایرنا، علیرضا علیپور در آیین معارفه مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی کوثر با بیان این که کتابخانه های عمومی نقش قابل توجهی در توسعه فرهنگی و ارتقای سطح دانش عمومی دارند حمایت از این مراکز را از اولویت های کاری فرمانداری در سال جاری ذکر کرد.

او اظهار کرد: شهرداری کوثر باید با پرداخت کامل و بموقع نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی علاوه بر اجرای قانون یاریگر کتابخانه های عمومی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان کوثر باشد.

او همچنین توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی را نوید بخش آینده ای بهتر برای فرزندان جامعه دانست.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل هم در این آیین با اشاره به مشکلات مالی کتابخانه های عمومی شهرستان کوثر بر پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی توسط شهرداری تاکید کرد.

رباب عزیزخانی افزود: شهرداری کوثر باید علاوه بر پرداخت این حق قانونی با اجرای برنامه های فرهنگی نقش خود را در توسعه فرهنگی شهر و ارتقای سطح دانش عمومی ایفا کند.

او اظهار کرد: افزایش خدمات کتابخانه ای به شهروندان نیازمند حمایت جدی تر مسوولان و شهرداری است.

وی گفت: با توجه بیشتر به مقوله کتاب و مطالعه می توان کوثر را در حوزه های علمی و فرهنگی به رتبه های لایق مردم فرهیخته آن رساند.

در این مراسم از زحمات سیده لیلا موسوی تجلیل و معصومه مصطفائی به عنوان رییس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوثر معرفی شد.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار