ارتقای سلامت توسط پزشکان بسیجی بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برنامه‌های ارتقای سلامت توسط پزشکان بسیجی بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 24 May 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح‌الله جمیری عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از افتخارات برای  پاسداران، ارتشیان و بسیجیان است و برگ زرینی در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد، اضافه کرد: پاسداران بوشهر در حماسه فتح خرمشهر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین نماینده عالی دولت در استان بوشهر و مجموعه سپاه وجود دارد و حضور استاندار بوشهر در جمع پاسداران نیز نمونه این تعامل و همدلی‌ است.

وی به همکاری مطلوب دولت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همچنین اردوهای راهیان نور و مراسمات مختلف بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم و محوری سپاه، برنامه‌های فرهنگی است که تلاش داریم تا کیفیت برنامه‌های فرهنگی افزایش مستمر داشته باشد.

جمیری خواستار همکاری و همراهی همه مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی شد و اضافه کرد: مهمترین ماموریت سپاه دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب و حرکت در مسیر ولایت است.

وی به همکاری سپاه با برنامه‌های دولت اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم سپاه در اجرای واکسیناسیون فلج اطفال بود که طرح با موفقیت خوبی صورت گرفت و هم اکنون نیز جامعه پزشکی استان بوشهر آماده اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار