پرداخت 59میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان یزد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از پرداخت 59میلیاردو 257 میلیون ریال صدقه توسط مردم استان یزد در 10ماهه امسال خبر داد و گفت این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهاردرصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 09 February 2017
به گزارش تابناک یزد،رضا زارع زاده  اظهار کرد: این میزان صدقه از طریق176 هزار صندوق کوچک، متوسط و بزرگ جمع آوری شد.
زارع زاده بابیان اینکه به طور متوسط ماهانه پنج میلیارد و850میلیون ریال صدقه در استان یزد جمع آوری می شود ادامه داد: پرداخت صدقات در حل مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه بسیار موثر است وبرای امورات مسکن ، جهیزیه ، تحصیلی ودرمان مدد جویان هزینه می شود.
وی ادامه داد: خیران یزدی دراین مدت بیش از 108 میلیارد ریال به نیازمندان در قالب طرح های مختلف مشارکت‌ مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان کمک کردند.
زارع زاده اضافه کرد: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد را جذب کمک‌های خیران و نیکوکاران در راستای کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه بر شمرد و افزود: در ده ماهه امسال بیش از 56 میلیارد و 80 میلیون ریال از کمکهای مردمی در قالب زکات واجب و مستحب جمع آوری شد.
این مسئول با بیان اینکه کمک های اهدایی خیران طبق نیت آنان هزینه می شود، ادامه داد: هم اکنون 27 هزار و 252 خانوار تحت حمایت در قالب 51 هزار و 321 نفر از خدمات تک و چند خدمتی این نهاد استفاده می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار