معرفی قهرمانان مسابقات بوکس

مسابقات بوکس باشگاه های استان همدان با معرفی برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 20 May 2015

تیم های برتر مسابقات بوکس باشگاه های استان همدان در رده های سنی مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، دبیر هیات بوکس استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه های استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تحت عنوان اعلام حمایت و همدردی با بیماران نادر و آلوپسی با شرکت 100 بوکسور منتخب به مدت دو روز در خانه بوکس شهر همدان برگزار شد.

منوچهر هندی اظهار کرد: این رقابت ها با انجام 38 دیدار پیگیری شد و در پایان در رده بندی تیمی و در رده سنی نوجوانان تیم مریانج با 10 امتیاز قهرمان شد، تیم ملایر با 9 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و همدان با هفت امتیاز در جای سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز تیم همدان با 12 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، ملایر با شش امتیاز دوم شد و مریانج با چهار امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

هندی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان تیم همدان با 26 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مریانج با 9 امتیاز دوم شد و ملایر با هفت امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

وی با اشاره به جذابیت رقابت در وزن 56 کیلوگرم این مسابقات با استقبال کم نظیر تماشاگران حاضر در سالن گفت: از جمله مسابقه حساس و نفس گیر وزن 56 کیلو گرم جوانان بین حمید رضا کاروند از نهاوند و عضو تیم ملی و امید زندگی از همدان بود که با پیروزی بوکسور همدانی به پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها با هدف ورزش، سلامتی، نشاط و فرهنگ برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی یادآور شد: ورزش بوکس همدان هم اکنون از استقبال خوبی برخوردار است و به لحاظ استعداد دارای بوکسورهای فنی و تکنیکی هستیم.

هم اکنون بیش از 500 ورزشکار در رشته بوکس همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار