معاون رئیس جمهور از استاندار قزوین تقدیر کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل کسب عنوان برتر در سرشماری نفوس و مسکن از استاندار و رئیس سازمان برنامه وبودجه قزوین قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۴۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین در مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از فریدون همتی استاندار قزوین و ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بخاطر برگزاری مطلوب سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ و کسب عنوان برتر در سطح کشور تجلیل و تقدیر شد.

در بخشی از تقدیر نامه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به استاندار قزوین به عنوان رئیس ستاد برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ استان قزوین آمده است:اینک که سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با همکاری و مساعی ارزنده جنابعالی با موفقیت پایان یافته است به پاس نقش موثری که در این اقدام بزرگ ملی و توسعه آفرین داشته اید از شما به شایستگی تقدیر می شود.

در این مراسم که در سالن همایش های بن المللی صدا و سیما برگزار شد همچنین از ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دبیر ستاد برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان قزوین تقدیر به عمل آمد.
 
بعد از قزوین، استان های گیلان و فارس در ردیف استان های برتر کشور در برگزاری سرشماری بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار