مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

برگزاری ویژه‌برنامه‌های حماسه ۹ دی در مساجد محلات ۱۴‌گانه قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی در مساجد محلات ۱۴‌گانه قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین، سعید وزیری‌نژاد در این باره اظهار داشت: مراسم بزرگداشتی در روز یکشنبه ۷ دی ‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد زینبیه محله مجاهد برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسمی مصادف با ۹ دی در مسجد چهارده معصوم‌(ع) محله هادی‌آباد، مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) محله باغ نشاط، حسینیه آستان مقدس امامزاده علی‌(ع)، حسینیه آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ع) محله آخوند و مسجد صاحب الزمان محله شهید انصاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین مراسم بزرگداشتی هم ۱۰ دی ماه در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) و ۱۱ دی در مسجد امام هادی‌(ع) در محله مینودر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وزیری‌نژاد ضمن دعوت آحاد مردم برای شرکت در این مراسمات به منظور بصیرت‌افزایی خاطرنشان کرد: بزرگداشت حماسه عاشورایی ۹ دی باید به فرصت، وفاق ملی، تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری تبدیل شود.

وی ادامه داد: عنصر بصیرت هر ساله در برنامه‌ها و شعارهای نهم دی، مورد توجه بوده و در سنوات مختلف با توجه به شرایط روز، آن را با موضوعات پیش رو هماهنگ کرده و بر آن تاکید شده است، در این راستا برگزاری بزرگداشت حماسه عاشورایی نهم دی در دستور کار  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفت و از همه مردم خواستاریم به دلیل اهمیت حماسه نهم دی برنامه‌ها را با حساسیت دنبال کنند چرا که ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار