پوشش شبکه گازرسانی به بافق تا دو ماه آینده تکمیل می شود

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: با علمک گذاری و اتمام مرحله سوم و نهایی پروژه شبکه داخلی، همه مردم بافق تا 2 ماه آینده از نعمت گاز شهری برخوردار می شوند.
کد خبر: ۳۴۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 21 December 2016
به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح اظهار داشت: در مرحله سوم 100کیلومتر شبکه داخلی با نصب 2 ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت در دست اجراست و حدود چهار هزار خانوار از گاز شهری برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، هزینه اجرای مرحله سوم این پروژه را 40 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز تامین شده و کار علمک گذاری طی دوماه آینده به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه گاز رسانی شهر بافق در سه فاز مرحله بندی شده و در مجموع 6 هزار علمک نیاز بود یاد آور شد:کار گاز رسانی مرحله اول و دوم این شهر به اتمام رسیده و مردم از آن بهره مند هستند.
این مسوول افزود: عملیات نصب 2 هزار و 500 علمک در بخشی از فاز سوم، توسط 2 پیمانکار ظرف سه ماه انجام شده است.
وی شبکه پراکنده شهر بافق را یاد آور شد و خاطر نشان کرد: حدود 10 کیلومتر دیگر از این شهر باید عملیات نصب علمک گاز انجام شود که حداکثر تا 2 ماه آینده عملیات مربوطه به اتمام می رسد.
فلاح با ابراز خرسندی از پیشرفت و توسعه طرح گازرسانی در بافق گفت: پیمانکار جدید نیز برای بخش کوچکی از حاشیه شهر و پنج روستای همجوار مشخص و تا یکماه آینده کار علمک گذاری را آغاز خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد همچنین از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه سبزدشت بافق تقدیر کرد و گفت: آگهی مناقصه گازرسانی به این دهستان صورت گرفته و چنانچه در تشریفات مناقصه مشکل پیش نیاید و تعداد پیمانکاران متقاضی زیاد باشند تا پایان سالجاری عملیات گازرسانی از طریق خط انتقال گاز کوهبنان کرمان آغاز می شود.
نخستین مشعل گاز شهری بافق آذر ماه سال 93 با حضور مسوولان شرکت گاز استان، فرماندار بافق ،جمعی از مسوولان محلی و مردم و خانواده های شهدای این شهر روشن و افتتاح شد.
بافق با 40 هزارنفر جمعیت درفاصله 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار