فعالیت 107 خیر ورزش ساز و ورزش یار در استان یزد

دبیر مجمع خیران ورزش ساز استان یزد از فعالیت 107 خیر در این استان خبر داد که در ساخت و ساز فضاهای ورزشی و حمایت از تیم های مختلف فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۴۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید بهادر بهادری  در جمع تعدادی از خیران استان یزد ضمن قدردانی از همکاری آنها با دولت در ساخت مکان های ورزشی یزد افزود: هم اکنون 20 طرح ورزشی در سطح استان توسط خیران در دست ساخت است.
وی ادامه داد: طرح های ورزشی که توسط خیران در یزد انجام می گیرد بر حسب نیاز در اکثر مناطق تابعه استات وجود دارد و کار با جدیت توسط آنها و همراهی مجمع انجام می گیرد.
دبیر مجمع خیران ورزش ساز استان یزد تصریح کرد: دولت در سال های اخیر علیرغم مشکلات اقتصادی در زمینه ساخت فضاهای ورزشی فعالیت های خوبی را انجام داده است.
بهادری گفت: هنوز جا برای تلاش بیشتر وجود دارد بنابراین باید خیران هم برای ساخت فضاها و تکمیل برخی طرح های نیمه تمام موجود و هم برای حمایت مادی و معنوی از تیم های ورزشی اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: دولت و مسئولان ورزشی استان در کنار خیران هستند و مسائل و مشکلات را با دقت و جدیت زیر نظر دارد و موارد را برای اجرایی شدن پیگیری می کنند.
دبیر مجمع خیران ورزش ساز استان یزد از تمام علاقمندان برای جلب مشارکت در برنامه های مختلف خواست تا این مجمع را در انجام برنامه های مهمی که دارد یاری دهند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار