مدیرآموزش و پژوهش تبلیغات استان یزد:

بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب به روستاها اهدا شد

مدیر آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات استان یزد گفت: در سال گذشته بیش از ۱۳ هزار جلدکتاب به کتابخانه‌های تخصصی و روستایی یزد توزیع شد.
کد خبر: ۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 11 May 2015
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام خلیل سلطانی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در روستاها، اظهار داشت: یکی از مهمترین این فعالیت‌ها، راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی و روستایی است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در کشور، خاطرنشان کرد: در این راستا، در سال گذشته بیش از 13 هزار جلد کتاب با عناوین مختلف میان این کتابخانه‌ها توزیع شده است.

مدیرآموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات استان یزد راه‌اندازی کتاابخانه در مدارس صدرا را از مهمترین فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه دانست و گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و 400 کتاب در مدارس صدرای استان یزد توزیع شده است.

سلطانی تصریح کرد: علاوه بر این، 9 هزار و 500 جلد کتاب هم در کتابخانه‌های روستایی که روحانی مستقر دارند توزیع شد تا مردم آن روستاها بتوانند از این کتب استفاده و بهره لازم را ببرند.

وی گفت: 13 دوره کتاب نمایشگاهی هم علاوه بر میزان کتاب توزیع شده در کتابخانه‌های روستایی و کتابخانه‌های مدارس صدرا، بین دفاتر تبلیغات مستقر در شهرستان‌های استان توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار