سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

راه اندازی 8 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک تا پایان سال

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ایجاد 8 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در شهر تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱ 02 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به گسترش غرفه‌های جمع‌آوری زباله خشک در شهر، اظهار کرد: تلاش ما این است که در هر محله‌ای یک غرفه برای تحویل پسماند خشک داشته باشیم؛ چراکه در نهایت هدف ما این است که خودرو به در خانه‌ها نفرستیم.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای توسعه غرفه‌های جمع‌آوری زباله خشک، گفت: ساخت حدود 6 ساختمان را در بودجه امسال گذاشته‌ایم که زمین 5 ساختمان را از مناطق دریافت کرده و طراحی‌ها را انجام داده‌ایم.

میرابراهیمی با بیان اینکه سیاست سازمان مدیریت پسماند ایجاد غرفه‌ها در قالب ساختمان‌هایی در شهر است تا خدمات بهتر ارائه شود، افزود: ابتدای سال گذشته در حدود هشت غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در شهر وجود داشت که اکنون به 22 غرفه رسیده است.

وی با تاکید بر افزودن هشت غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در شهر تا پایان سال، گفت: سعی ما این است که تا پایان سال غرفه‌ها را به 30 مورد برسانیم و همین تعداد غرفه هم سال دیگر استقرار دهیم.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر ضرورت پراکندگی غرفه‌ها در سطح شهر، خاطرنشان کرد: سعی داریم شرایطی ایجاد کنیم که شهروندان بتوانند این غرفه‌ها را به خوبی در محل زندگی‌شان ببینند.

میرابراهیمی افزود: سعی کردیم با طرح‌های متنوعی مانند تبادل گل یا کتاب با پسماند خشک یا ارائه کالاهای متنوع غرفه‌ها را به شهروندان بشناسانیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار