برگزاری قرائت زیارت پیامبر اعظم در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، از برگزاری زیارت پیامبر اعظم در این استان همزمان با هشتم آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، خدابخش مرادی افزود: زیارت پیامبر اعظم همه سال 28صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن در سراسر کشور برگزار می شود وانتظار است دستگاههای فرهنگی و متولی، همکاری لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزار این مراسم را داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نیز از فعال شدن ستاد پیامبر اعظم (ص) در استان خبر داد و گفت: این ستاد هر ساله در 28صفر زیارت ازبعید را برگزار می کند.
جواد کارگران دهکردی افزود:طرح قرائت زیارت ازبعید‌ حضرت رسول(ص) در مساجد، مصلی ها، حسینه ها و تکایا سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره مشارکت سازمان ها و دستگاه های مختلف استان تصریح کرد: همکاری و همیاری دستگاه های مختلف استان می تواند به هر چه باشکوهتر برگزار شدن این زیارت کمک کند.
کارگران، ایجاد روحیه تحقیق و تدبر، آشنایی با ابعاد زندگی پیامبر اعظم(ص) و اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.
وی گفت: برنامه های شاخص دینی، فرهنگی و هنری متعددی ویژه بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم(ص) در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.
زیارت از راه دور یا ازبعید همزمان با بیست و هشتم ماه صفر که سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی است برگزار می شود و شرکت کنندگان رو به مدینه این زیارت را از راه دو قرائت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار