رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

میزان آلودگی دام های قزوین به بیماری بروسلوز بررسی می شود

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با تحلیل نتایج حاصل از مطالعه وضعیت بیماری بروسلوز در خصوص بازنگری در طرح مبارزه با بروسلوز در استان تصمیم گیری می شود.
کد خبر: ۳۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بررسی وضعیت بیماری بروسلوز در جمعیت دام سنگین و سبک استان، طرح مطالعه مقطعی بروسلوز در تعداد ۲۶ روستای استان با نمونه گیری از ۲هزار و ۶۰۰ رأس گوسفند و بز و ۹۱۰ رأس گاو از امروز اجرا می شود.

وی افزود: پس از بررسی نتایج کسب شده و با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور نسبت به بازنگری در طرح مبارزه با بروسلوز در استان تصمیم گیری می شود بطوریکه بسته به درصد شیوع بیماری تست و کشتار دامهای بیمار و یا افزایش میزان واکسیناسیون در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گشت مشترک دامپزشکی قزوین در راستای نظارت بر رستورانهای منطقه الموت

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: نمایندگان دستگاه های اجرایی در قالب گشت مشترک بر واحدهای پذیرایی و خدمات رفاهی مسیر توریستی منطقه الموت نظارت کردند.

وی افزود: در ادامه گشت های مشترک دستگاه های نظارتی استان برای بررسی عملکرد واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی، رستوران های مسیر توریستی الموت مورد بازدید کارشناسان حاضر در این اکیپ قرار گرفت.

غیاث یزدی در ادامه افزود: طی این گشت مشترک از ۴ واحد ارائه دهنده خدمات رفاهی بازدید به عمل آمد و تذکرات لازم از طرف کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره به مدیران مجموعه ها برای نگهداری بهداشتی فرآورده های خام دامی صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار