وزیر ضد مسکن مهر ادعا کرد/شلختگی درپروژه های مسکن مهر

هرچند فشار مردم و نیز نداشتن آلترناتیو معقول برای بی خانمانان سبب شد تا وزارت راه به حد وسع و توان ضعیف خود پیگیر پروژه های سابقا افتتاح شده و یا در دست تکمیل باشد اما حسب آنکه شخص وزیر اراده ای محکم برای پیش برد امور مسکن مهر نداشته و ندارد این طرح ملی با کاستی های فراوانی مواجه شده است.
کد خبر: ۳۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 31 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، عباس آخوندی که به مدد باجناقی اکبر ناطق نوری (رییس اسبق مجلس شورای  اسلامی ) به صدرات مسکن رسیده است از همان بدو تحویل این مسئولیت مهم و خطیر در مصاحبه های خود پنبه مسکن مهر را زد و ادعا نمود بدلیل مشکلات و مسائلی که مسکن مهر ایجاد نموده است اراده ای برای تحویل پروژه های در دست اجرا ندارد.
 
هرچند فشار مردم و نیز نداشتن آلترناتیو معقول برای بی خانمانان سبب شد تا وزارت راه  به حد وسع و توان ضعیف خود پیگیر پروژه های سابقا افتتاح شده و یا در دست تکمیل باشد اما حسب آنکه شخص وزیر اراده ای محکم برای پیش برد امور مسکن مهر نداشته و ندارد این طرح ملی با کاستی های فراوانی مواجه شده است.
 
مسکن مهر با هزاران ایراد و ضعف خود یک حسن بسیار مهم داشت آن هم اینکه برای مردم مستضعف که سرپناهی نداشتند سرپناه ساخت. اما آخوندی نه تنها سرپناهی برای کسی نساخت بلکه ادعای بزرگی هم مطرح کرد که از همان ابتدا کارشناسان متوجه شدند که این مساله قابل اجرا نیست .حداقل اینکه کار این وزیر نیست.
 
وزیری که دنبال نهادینه کردن لیرالیسم در جامعه است قطعا علاقه ای به خدمات عمومی عام المنفعه ندارد.
 
او از مسکن اجتماعی سخن راند ، موضوعی که اکنون بعد از سه سال از تصدی وزارت حتی فقط یک مورد  آن هم  محقق نشده است.
 
آخوندی اما گویا بنایی برای کوتاه آمدن در مورد ضعف  خود و زارت خانه مطبوعش ندارد . او که برای افتتاح آزادراه تبریز سهند سه سال تمام وعده و وعید داده اما بعد از سه سال این پروژه مهم هیچ پیشرفتی نداشته است سند مهمی بر ی کفایتی وزارت راه است.
او در مصاحبه با خبرنگاران ، مجددا مسکن های مهر سابقا افتتاح شده را به باد استهزاء و نقد گرفته و می گوید : مسکن مهر پردیس حاصل شلختگی مدیران سابق است . حال کسی نیست از این وزیر بپرسد برادر من ، شما هم اگر بلدید یک نمونه و تنها یک نمونه از این شلختگی ها را افتتاح کنید تا بلکه بتوانید یک خانواده را سر پناه دهید.
 
آخوندی عامل خرید هواپیماهای لوکس
کل افتخار دولت روحانی را برجام می دانند و کل نتیجه این برجام را عملکرد دولت در خرید چند فروند هواپیمای لوکس و تشریفاتی نشان می دهد. هر جائی که کار برای سرمایه داران باشد جای پای آخوندی هم دیده می شود. ظاهرا دیدگاه های لیبرال او با دیدگاه های سرمایه دارانه تلفیق یافته است.
 
او نظر کلی  خود در مورد مسکن مهر را اینگونه اظهار می کند:
تصمیم‌گیران قبلی، تصمیمات اشتباهی اخذ کردند و دولت ما وارث تصمیمات اشتباه است؛ باید این تصمیم اشتباه را تحمل کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار