مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد

همایش کوهروی به همراه ادای احترام جامعه ورزش کرمانشاه به شهدا/ کسب 1450 مدال توسط 60 هزار ورزشکار

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همایش کوهروی صبح امروز جامعه ورزش به همراه ادای احترام به شهدا در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه در زمینه ورزش امروز جزو پنج استان برتر کشور است.
کد خبر: ۳۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 20 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مجتبی جوهری امروز به ظرفیت‌ها و استعداد‌های ورزش خوب استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های که پیش‌روی ورزش بود، 60 هزار ورزشکار این استان پیشرفت‌های خوب و قابل ذکری را در بخش آقایان و بانوان در مسابقات مختلف کسب کرد‌ند به‌‌گونه‌ای که از 6 استان پایین جدول 31 استان، امروز جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب یک‌هزار و 450 مدال توسط ورزشکاران و قهرمانان این استان در سال گذشته در میدان‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: «کیانوش رستمی» و «ندا شهسورای» از استان به رقابت‌های المپیک 2016 ریو اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزامی‌های استان به مسابقات پارالمپیک ریو ادامه داد: «محمد خالوندی» و «مهران نکویی‌مجد» و در فوتبال هفت نفره نیز «جاسم بخشی»، «بهنام سهرابی»، «مسلم اکبری» و «مسلم خزایی» در این دسته از رقابت‌های حضوری پرافتخاری داشتند.

جوهری به دو مدال طلای رقابت‌های ریو 2016 ورزشکاران استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: «کیانوش رستمی» نخستین طلای کاروان ایران را در دسته 85 کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری را از آن خود کرد و همچنین «محمد خالوندی» در پرتاب نیزه ضمن شکستن رکورد جهان مدال طلا را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به افتخارات دو‌میدانی جانبازان و معلولان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور، تصریح کرد: در بخش آقایان 10 ورزشکار و 3 مربی همراه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ از جمله 5 طلا، 2 نقره و 2 برنز و یک مقام چهارمی شدند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، «فرهاد کهریزی»،«احسان معصوم‌زاده‌»، «رامین صفری»، «علی آگاهی» و «هرمز صیدی» با کسب مدال طلا، «مهران نیکویی‌مجد» و «علی الفت‌نیا» با کسب مدال نقره، «علی‌حسین باقری» و «اشکان چراغی» با کسب مدال برنز، «طاها بیگ‌رضایی» با کسب مقام چهارم، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی دو‌میدانی جانبازان و معلولان کشور بودند.

وی از کسب چهار مدال تیم بانوان استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی دو‌میدانی معلولان و جانبازان کشور خبر داد و گفت: «زهرا شاه‌محمدی» مدال طلا دو 400 متر، «زهرا چهری» و «مریم رنجبر» مدال برنز پرتاب وزنه و همچنین «منیژه جلالی» مدال برنز پرتاب دیسک را کسب کردند.

جوهری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از امکانات ورزشی استان تا دوم آبان‌ماه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به‌صورت نیم‌بهاء استفاده کنند، یاد‌آور شد: مراسم غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهدا، امروز صبح رأس ساعت هشت در مزار شهدای گمنام واقع در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار