لزوم رشد و توسعه ورزش در استان البرز/ نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده‌ها

کد خبر: ۳۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر رشد و توسعه ورزش در این استان تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات ما باید نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده‌ها باشد.

امیر غفرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه ورزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در این راستا با توسعه مکان‌ها و تجهیزات ورزشی لازم است تا بسترهای حضور جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ورزش می‌تواند جوانان و نوجوانان را از بسیاری از خطرات اجتماعی دور سازد، افزود: ورزش سلامت و نشاط جامعه را در پی دارد و جامعه را به سمت شادابی سوق می‌دهد.

غفرانی تصریح کرد: رفع کمبودهای ورزشی از جمله سالن‌های ورزشی باید عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در پرورش ورزشکاران در این استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز با توجه به تمام کمبودها اما توانست در پرورش و تربیت ورزشکاران اقدامات بسیار چشمگیری را انجام دهد،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا ورزشکاران در این استان هر چند برای انجام فعالیت‌های خود و حضور در عرصه‌های مختلف با کمبودهایی مواجه بودند اما توانسته‌اند افتخارات بسیار خوبی را برای استان کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه کسب مدال‌های رنگین از سوی ورزشکاران نیز از جمله افتخارات ورزشی استان محسوب می‌شود، ‌گفت: در این راستا ما نیز باید زمینه فعالیت‌های بیشتر ورزشکاران را در این استان فراهم کنیم تا آنها بتوانند به رشد بیشتری دست پیدا کنند.

غفرانی در ادامه سخنان خود به هفته تربیت بدنی اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری این هفته در استان انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا نمایشگاه دستاوردهای ورزشی با همکاری هیأت‌های ورزشی از 28 مهر ماه در کرج برپا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه از حضور پررنگ هیأت‌های ورزشی و قهرمانان رشته‌های مختلف در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت دو هفته دایر خواهد بود.

وی یکی دیگر از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این استان انجام شود را توسعه و توجه بیشتر به ورزش‌های همگانی عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد بسترهای لازم برای انجام ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه باشد.

غفرانی ایجاد ست‌های ورزشی در پارک‌ها را مهم خواند و بیان داشت: برای سوق دادن مردم به سمت ورزش‌های همگانی علاوه بر آگاهی دادن باید امکانات آن را نیز فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار