بسته‌های تبلیغاتی سرشماری در اختیار آموزش و پرورش یزد قرار گرفت

مسئول تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان یزد از تهیه بسته‌های تبلیغاتی سرشماری نفوس و مسکن خبر داد و گفت: این بسته در اختیار آموزش و پرورش استان یزد قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۰۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 24 September 2016

به گزارش تابناک یزد،ضیاء اولیاء  در نشست خبری آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی از چندی پیش در سطح شهر آغاز شده است، اظهار داشت: تمرکز برنامه‌های ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد بر مشارکت اینترنتی خانوارها در این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با توجه به حجم جمعیت دانش‌آموزی و فرهنگیان بخش مهمی از جمعیت استان یزد را تشکیل می‌دهند، افزود: بسته‌های تبلیغاتی برای اجرای این طرح در اختیار آموزش و پرورش، مدیران مدارس و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

معاون فنی و آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرای طرح سرشماری به صورت  اینترنتی بیان کرد: مشارکت اینترنتی مردم از طریق مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir امکان‌پذیر است.

رضا ولی‌زاده خاطرنشان کرد: پرسش‌نامه‌های در نظر گرفته شده بسیار آسان و بدون پیچیدگی‌ است و سئوالات به نحوی طراحی شده که پاسخ‌دهی به آنها برای مبتدی‌ترین کاربران اینترنتی نیز امکان‌پذیر باشد.

ناظر سرشماری استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: با تکمیل پرسش‌نامه اینترنتی کد آماری 12 رقمی برای سرپرست خانوار ارسال می‌شود که این کد باید در زمان مراجعه آمارگیران به آنها ارائه شود.

محبوبه قربانی بیان کرد: اگر به هر دلیلی این کد از تلفن‌ همراه پاک شد یا گوشی تلفن همراه در هنگام مراجعه آمارگیران در منزل نبود، امکان بازیابی کد رهگیری فقط برای یک بار با مراجعه مجدد به سایت امکان‌پذیر است.

رئیس روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: شرکت در سرشماری نیازمند فرهنگ‌سازی و ارائه اطلاعات به مردم است و امیدواریم شاهد مشارکت بسیار خوب مردم استان در سرشماری نفوس و مسکن 95 باشیم.

مسعود طوفان با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی اساسی در این زمینه ایفا می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: رسانه‌ها همچون گذشته در اجرای این طرح نیز همراه ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان یزد باشند تا اطلاعات مورد نیاز مردم از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم افراد جامعه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار