خطیبی:به خاطر تراکتور،دوست دارم دربی مساوی شود/دلم برای سهرابی سوخت

سرمربی تیم ماشین سازی گفت:سپاهان تا همین حالا باید امتیازات بیشتری کسب می کرده است.
کد خبر: ۲۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 14 September 2016
 رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: ضمن تسلیت به دوستمان مونسی برای از دست دادن پدرش و همچنین تسلیت به بهادر عبدی. امیدوارم غم آخرشان باشد.امیدواریم با تدابیری که اندیشیده ایم به سه امتیاز مسابقه برسیم. احترام خاصی برای سپاهان و ویسی قائل هستیم و این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است. سپاهان تا همین حالا هم باید امتیازات بیشتری کسب می کرد و در بالای جدول حضور داشت. این تیم از لحاظ قدمت و سابقه قهرمانی در لیگ برتر شرایط خیلی خوبی دارد. امیدواریم بازی زیبا ببینیم و نتیجه را از آن خود کنیم. 

وی افزود: امیدوارم رسانه ها از ما حمایت کنند. تنها تیم لیگ برتر هستیم که در زمینی که بازی می کنیم حتی یک جلسه هم تمرین نداشته ایم. از دکتر سهرابی تشکر می کنم که یک هفته ای است به دنبال زمین برای بازی است. واقعا امروز دلم برای ایشان سوخت که از صبح تا شب دنبال زمین برای مسابقه است. فکر می کنم در شهر خودمان غریب افتاده ایم و از این بابت ناراحت هستم. نمیدانم چه گناهی کرده ام که دو تیم را لیگ برتری کرده ام ولی الان زمین تمرین نداریم. امیدوارم این مشکلات حل شود تا در بازیهای بعدی راحت تر کار کنیم.در ابتدای فصل مسئولان باشگاه یادگار امام را معرفی کردند. اما گفتند که در این زمین نمی توان بازی کرد.

خطیبی درباره مسابقه مقابل تیم سابق خود و همچنین تغییراتی که در لیست بازیکنان در آخرین لحظات رخ داده گفت: من واقعا دوران خیلی خوبی در سپاهان داشتم و امیدوارم بتوانم در برابر سپاهان فوتبالی در شان تبریز و ماشین سازی انجام دهم. تلاش می کنیم فوتبالی تماشاگرپسندانه در مقابل سپاهان انجام دهیم که انشاالله با برد همراه باشد.

وی ادامه داد:در مهلت نقل و انتقالات،مهرداد بایرامی را جذب کردیم که بازیکن خودم بود. هرچند ممکن است الان از نظر هماهنگی کمی عقب باشد ولی به مرور بهتر می شود. درباره سایر بازیکنانی که از تیم جدا شدند نمی توانم پاسخ دهم و بهتر است از باشگاه بپرسید اما امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند.

سرمربی ماشین سازی درباره اینکه به نظرش در این اتفاقات مقصر چه کسی است گفت: نمی توان گفت شخص خاصی مقصر است. من ناراحت نیستم از اینکه یادگار امام الان در اختیار ما نیست. ما 4،5 هفته زجر کشیده ایم ولی این را می دانیم که ورزشگاه در آینده به گونه ای می شود که حتی در زمستان هم مشکلی نخواهیم داشت. در آن شرایط هم ما و هم تراکتورسازی بازی می کنیم و گسترش هم که زمین اختصاصی خود را دارد. ولی طی پنج هفته که ما به مشکل خورده ایم کسی به ما زمین نداد. وقتی ما با مس رفسنجان بازی داشتیم و می خواستیم به لیگ برتر صعود کنیم زنوزی به من گفت یک هفته زمین در اختیار شما است. واقعا چرا او را اذیت کردند که دیگر به ما زمین نداد. من از زنوزی و باشگاه گسترش ناراحت نیستم. آنها هر کمکی که ما و تراکتور خواستیم کرده اند. الان هم فکر می کنم او حق دارد. من هم این حق را به او می دهم. او بارها به تیم ها کمک کرده است و نباید شرایط طوری باشد که خوبی هایش را از یاد ببریم. من به سهرابی گفتم که ما تیم را بالا آوردیم و اگر به ما زمین ندهند مجبوریم برویم جای دیگر مسابقه بدهیم. من روزی که گسترش بودم به رسانه ها گفتم اگر گسترش صعود کند به نفع شما رسانه ای ها هم است. زیرا استقلال و پرسپولیس دوبار اینجا می آیند و اخبار شما منحصر به تراکتور نمی شوند. بلکه درباره گسترش هم باید صحبت کنید. موقعی که ماشین سازی می خواست بالا بیاید گفتم باز  هم به نفع شماست. در این شرایط شما باید کمک کنید تا مشکلات برطرف شود.

وی درباره دربی و پیش بینی اش از این ماسبقه اذعان داشت: من بعد از بازی با استقلال هم گفتم که به خاطر تراکتورسازی دوست دارم دربی مساوی شود.

کاپ نوشت، خطیبی درباره شرایط زمین ماشین سازی گفت: به هر حال شهرداری زمین را آماده کرده اما پیمانکارهنوز چمن را تحویل نداده به همین خاطر با مشکل بازی در این ورزشگاه رو به رو هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار