تابناک زنجان گزارش می دهد;

طرح نوسازی تاکسی ها در شهر زنجان اجرا می شود / 700 تاکسی فرسوده در زنجان وجود دارد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان اظهار داشت: در تلاشیم تا تاکسی های شهر زنجان با نصب دستگاه مکان نمای GPS و همچنین کارت‌خوان قادر به ارائه خدمات جدیدی باشند.
کد خبر: ۲۸۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 29 August 2016
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان با اشاره به طرح مدرن سازی  و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان اظهار داشت: در تلاشیم تا تاکسی های شهر زنجان با نصب دستگاه مکان نمای GPS و همچنین کارت‌خوان قادر به ارائه خدمات جدیدی باشند.

مهدی مهاجری افزود: بدون شک اجرای این طرح به پیمانکاری واگذار حواهد شد که بتواند به روزترین خدمات را ارائه کرده و توان سازگاری با شرایط را داشته باشد.

وی  ادامه داد: طبعا اجرای این طرح و نصب تجهیزات برای رانندگان هزینه‌های جزیی در بر دارد اما هزینه این طرح از محل تراکنش‌ها تامین می‌شود.

مهاجری با اشاره به تعداد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان را 2 هزار و 369 دستگاه اعلام و تاکید کرد: این تعداد مجموع همه خودروهای گردشی، 133، بانوان، ویژه و ون را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فعلا برنامه‌ای برای توسعه تعداد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان ندارد، تصریح کرد: نوسازی ناوگان فرسوده در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان در پایان با تاکید بر وجود 700 دستگاه تاکسی فرسوده در سیستم حمل و نقل شهری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا طرح جایگزینی خودرو نو با فرسوده در زنجان جا گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار