آموزش وپرورش فضای ورزشی مشارکتی می سازد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ازآمادگی وزارت آموزش وپروش برای ساخت فضای ورزشی مشارکتی دراستان ها خبرداد.
کد خبر: ۲۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 14 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مهرزاد حمیدی روز یکشنبه در همایش علمی مربیان تربیت بدنی مدارس استان ایلام اظهار کرد: در المپیاد ورزشی دانش آموزی سال تحصیلی گذشته چهار میلیون و 500 هزار دانش آموز شرکت داشتند که پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده این رقم بیشتر شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی دانش آموز درون مدرسه ای اواخر مهر ماه امسال همزمان با هفته تربیت بدنی در کشور برگزار می شود که بر کیفیت این برنامه تاکید شده و برنامه ریزی لازم نیز انجام گرفته است.

حمیدی با اشاره به پروژه مهر این وزارتخانه برای سال جدید تحصیلی تاکید کرد: برنامه ریزی برای اجرا و کیفی سازی فعالیت های ورزشی در قالب این پروژه از بهمن ماه پارسال انجام شد و در این زمینه آماده سازی فضاهای آموزشی و تجهیزات صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کیفی سازی درس تربیت بدنی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، یادآور شد: در این زمینه افزایش ساعت درس تربیت بدنی برای سال تحصیلی آینده تصویب و به ادارات آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به زیرساخت های فضاهای ورزشی مدارس کشور گفت: در این زمینه ساخت زمین های چمن مصنوعی با مقیاس کوچک در استان ها برای استفاده دانش آموزان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای ساخت فضاهای ورزشی دانش آموزی مشارکتی با استانداری ها در شهرهای مختلف کشور نیز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار