زنوزی:قهرمانی گسترش دور از دسترس نیست

تمرین آبی پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز در حضور زنوزی پیگیری شد.
کد خبر: ۲۶۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 22 July 2016
جلسه تمرینی  شاگردان فراز کمالوند از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در استادیوم اختصاصی برگزار گردید.

زنوزی، مالک باشگاه گسترش تبریز، مهندس رمضانی و اقرعی ، مدیرعامل و قائم مقام شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک به همراه غلامرضا سمندر ، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در این جلسه تمرینی حضور داشتند. 

فراز کمالوند پیش از شروع تمرین، با ابراز خرسندی از حضور مالک باشگاه و مسئولین شرکت سرمایه گذاری دریک و عرض خیر مقدم، گزارشی کوتاه از مراحل آماده سازی تیم برای رقابت های فصل شانزدهم لیگ برتر را ارایه داد و نسبت به موفقیت و کسب جایگاه مناسب در فصل آتی ابراز امیدواری نمود.

در ادامه، محمدرضا زنوزی نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت باشگاه، کادر فنی و سایر عوامل اجرایی، طی اظهاراتی، ابراز داشت: باشگاه گسترش فولاد بنا تعهدی که نسبت به جامعه دارم فعالیت خود را آغاز کرده و علاقه شخصی ام ایجاد بستر برای پویایی فوتبال استان و کشورم است.

مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه حتی نتایج بازی های تدارکاتی هم برای من مهم است، اظهار داشت: همواره نسبت به شرایط تیم تعصب و حساسیت دارم و بر این عقیده ام که دستیابی به اهداف بزرگ در سایه ی انگیزه بالا و همت و تلاش محقق می شود.

 زنوزی با اشاره به تدارک مطلوب برای آماده سازی مناسب تیم ، افزود: با توانایی هایی که از بازیکنان تیم سراغ دارم، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست و علاوه بر، با توجه به اینکه فصل پیش رو سال منتهی با رقابت های انتخابی جام جهانی است، امیدارم شاهد حضور چند بازیکن گسترش فولاد در ترکیب تیم ملی باشیم.

مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان صحبت هایش با ارزوی موفقیت ، بار دیگر از تلاش های مدیرعامل، هیئت مدیره باشگاه و کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر نمود.

همچنین در ادامه، رمضانی، مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک، غلامرضا سمندر، مدیرعامل باشگاه و مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز طی اظهاراتی از حمایت های  زنوزی قدردانی کردند.

گفتنی است، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، در چارچوب هفته اول رقابت های فصل شانزدهم لیگ برتر، سه شنبه ۵ مرداد – از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه اختصاصی میزبان پیکان خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار