پروژه مهر اولویت کاری مدیران مدارس در ناحیه 4 کرج

کد خبر: ۲۶۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 19 July 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج البرز گفت: پروژه مهر 95 در اولویت کاری مدیران مدارس این ناحیه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، قاسم پوستین دوز روز سه شنبه در همایش مدیران مدارس ناحیه 4 کرج که در سالن فردوسی برگزار شد، افزود: پروژه مهر به دلیل آماده سازی مدارس برای استقیال از دانش آموزان برای اغاز سال تحصیلی جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس باید با اهمیت ویژه به این طرح مهم بستر مناسب را برای یک سال فعالیت آموزشی - تربیتی در مدارس این ناحیه بوجود آورند.

وی با اشاره به جایگاه مهم آموزش و پرورش در جامعه خاطرنشان شد: در این طرح مهم مدیران با آماده سازی مدارس با اجرای طرح های ابتکاری ، بهسازی ، شاداب سازی ، رنگ آمیزی ، رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام دانش آموزان ، ساماندهی نیروی انسانی ، برگزاری نشست های کارشناسی برای رفع نقاط ضعف فضا و تجهیزات آموزشی برای سال تحصیلی 96-95 از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: محورهای مهم پروژه مهر 95 در مدارس در قالب بازدیدهای میدانی توسط اعضای کمیته 5 گانه پروژه مهر دراین ناحیه رصد می شود تا مدارس با آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

پوستین دوز یاداور شد: ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام از دانش آموزان از محورهای مهم پروژه مهر در این ناحیه را تشکیل می دهد که به دلیل ا همیت ویژه آن بصورت روزانه کارهای مربوط به آن دنبال می شود.

وی در ادامه به جمعیت دانش آموزی 105 هزار نفری این ناحیه در سال تحصیلی جدید پرداخت و یادآور شد: این تعداد دانش آموز در 286 آموزشگاه با 30 کد رشته جدید ساماندهی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار