اجرای بیش از ۱۴۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از اجرای افزون بر ۱۴۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در سال جاری در اقصی نقاط استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال بیش از ۱۴۸ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی اجرا شده است که از این میزان ۱۲۷ کیلومتر در روستاها و ۲۱ کیلومتر شبکه گذاری در شهرها و بخش های صنعتی بوده است. وی ادامه داد:عملیات توسعه گازرسانی در استان به ویژه در بخش های روستایی شتاب بیشتری گرفته است به طوری که عملیات شبکه گذاری در سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است.

وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند رو به رشد توسعه گازرسانی در استان اعلام کرد: هم اکنون ۹۸ درصد خانوارهای شهری و ۷۴ درصد خانوارهای روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند و در بخش صنعتی نیز  ۲ هزار و ۳۳۳ مصرف کننده صنعتی از گاز به عنوان سوخت و خوراک کارخانه ها استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به ۳ شهر و ۱۱۰ روستای این استان در دست اجراست و با اتمام طرح‌های در دست اجرا و برخورداری شهرها و روستاهای بیشتر از شبکه گازرسانی، امید است گاز به عنوان پیشران توسعه بتواند نقش مهمی در افزایش رفاه و پیشرفت مناطق مختلف استان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار