معصومه ابتکار به هرمزگان سفر می‌کند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای دومین بار در طول یکماه اخیر به هرمزگان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۵۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای دومین بار در طول یکماه اخیر فردا به هرمزگان سفر می‌کند.
 
وی قرار است در این سفر ضمن بازدید از عوارض زیست محیطی ناشی از برداشت بی‌رویه آب از دشت میناب در مراسم جشن انبه در این شهرستان حضور یابد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان درباره جزئیات سفر معصومه ابتکار به استان هرمزگان گفت: معاون رئیس جمهور در این سفر ضمن بازدید از فروچاله‌های شهرستان میناب که یک عوارض زیست محیطی در اثر برداشت بی‌رویه آب از دشت میناب است، دیداری نیز با تشکل‌های مردم‌نهاد زیست محیطی این شهرستان خواهد داشت.
 
مجید وفادار افزود: حضور در نشست شورای اداری استان هرمزگان و بررسی پیشرفت برنامه‌های حفاظت و بهبود محیط زیست استان از دیگر برنامه‌های ابتکار در سفر به هرمزگان است.
 
وی تصریح کرد: دیدار با قضات دادگستری استان هرمزگان نیز در این سفر تدارک دیده شده که پایان‌بخش سفر یک‌روزه معاون رئیس جمهور به استان هرمزگان است.
 
معصومه ابتکار دو هفته قبل نیز برای شرکت در مراسم تشییع پیکر دو محیط‌بان استان هرمزگان که در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات گنو به شهادت رسیده بودند، به هرمزگان و بندرعباس سفر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار