بسته ورزشی تابناک تبریز:

تراکتور با قلعه نوعی به حاشیه نمی‌رود/دوری یک ماهه هافبک تراکتورسازی از میادین فوتبال/شکست ناپذیری گسترش در ترکیه/کمالوند:بالای 90 درصد اهدافمان رسیدیم/اخباری:وجود ستاره ها کار را سخت می کند

اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۵۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 09 July 2016
تراکتور با قلعه نوعی به حاشیه نمی‌رود
محمد ابراهیمی با اشاره به حضور پرشمار ستاره‌ها در تراکتورسازی و اینکه برخی معتقدند این تیم شاید دچار حاشیه می‌شود، گفت: تراکتورسازی بازیکنان باتجربه‌ای دارد و در این تیم کسی نمی‌خواهد حاشیه درست کند. قلعه‌نویی سابقه مربیگری در تیم‌های پرستاره را دارد و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد. همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و بازیکنان به‌خوبی می‌دانند که اگر قهرمان شویم، این موضوع به سود خودشان نیز خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص شانس قهرمانی تراکتورسازی و اینکه چه تیمی اصلی‌ترین رقیب آنها محسوب می‌شود، گفت: در سال‌های اخیر مشخص شده که کدام تیم‌ها برای قهرمانی جنگیده‌اند، ولی گاهی اوقات تیم‌هایی قهرمان شده‌اند که کسی پیش‌بینی نمی‌کرد. ما جزو مدعیان اصلی هستیم و امیدوارم قهرمان شویم تا هواداران تراکتورسازی خوشحال شوند. البته کار آسانی نداریم و مطمئناً حریفان ما نیز دنبال قهرمانی هستند.

مهاجم جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا ترافیک در خط حمله تراکتورسازی دردسرساز نخواهد شد، گفت: تراکتورسازی در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و این قضیه فقط به خط حمله مربوط نمی‌شود. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در ترکیب ثابت قرار بگیرند و هر بازیکنی که بیشتر تلاش کند حقش را خواهد گرفت.

ابراهیمی راجع به مسابقات جام ملت‌های اروپا و اینکه طرفدار کدام تیم است، گفت: من به‌خاطر رونالدو طرفدار پرتغال هستم، چون این بازیکن را دوست دارم.


دوری یک ماهه هافبک تراکتورسازی از میادین فوتبال


 سینا عشوری در تمرینات تراکتورسازی از ناحیه زانو آسیب دید و به‌همین دلیل با تشخیص پزشکان باید تا یک ماه از میادین دور باشد. او احتمالاً دو سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر را به‌دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. با این حال تراکتورسازی با وجود هافبک‌های زیادی که در فهرست خود دارد، مشکلی بابت غیبت عشوری نخواهد داشت.

شکست ناپذیری گسترش در ترکیه

گسترش فولاد که برای برپایی اردوی پیش فصل راهی پاتالیای ترکیه شده است، از ساعت 18:30 امروز در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی این اردو به مصاف کونکوردیای رومانی رفت که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.


فراز کمالوند طبق وعده‌ای که داده بود بیشتر بازیکنان اصلی تیمش از جمله فرناندو خسوس، محمدامین درویشی، داریوش شجاعیان، علیرضا نقی‌زاده، مگنو باتیستا و ... را در ابتدای مسابقه روی نیمکت نشاند و بیشتر جوانان تیمش را محک زد تا تمام نفرات گسترش فولاد در اردوی ترکیه بهره کامل از مسابقات تدارکاتی را برده باشند.


دو دیدار اخیر گسترش فولاد در اردوی ترکیه با پیروزی 3 بر صفر برابر فنرباغچه و صفر بر صفر مقابل ولونتاری رومانی همراه بود.



کمالوند:بالای 90 درصد اهدافمان رسیدیم
 فراز کمالوند با ابراز خرسندی از شرایط آماده سازی تیمش در اردوی تدارکاتی پاتالیای ترکیه، گفت: خوشبختانه با تدبیر و حمایت مدیریت باشگاه، آقایان زنوزی، سمندر و حسین زاده، مقدمات بسیار خوبی را برای فصل پیش رو فراهم کرده ایم.


کمالوند با اشاره به تمرینات فشرده و بازی های تدارکاتی طی برپایی اردو در کمپ قزلجه حمام، اظهار داشت: برگزاری دو نوبت تمرین فشرده در روز که شامل افزایش توان و آمادگی جسمانی و تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان می شد.


وی در ادامه اضافه کرد: تمرینات بدنسازی و برگزاری جلسات آنالیز و فنی با بهره گیری از نرم افزارهای بروز شده، از دیگر برنامه های اجرا شده در طی اردوی تدارکاتی پاتالیا بود.


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه کادر فنی به بیش از 90درصد اهداف تعیین شده در اردوی ترکیه دست یافته، ابراز داشت: طی دو بازی تدارکاتی مقابل فنر باغچه و ولونتاری رومانی ، بازیکنان مان محک بسیار خوبی خوردند و در دیدار امروز که آخرین بازی تدارکاتی مان در این اردو است، بازیکنان جوان مان را راهی میدان خواهیم کرد.


فراز کمالوند، حضور در مسابقات چهارجانبه شهدای مدافع حرم را آخرین برنامه آماده سازی گسترش فولاد تبریز قبل از شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر قلمداد کرد و افزود: فردا – یکشنبه 20 تیرماه – از آنکارا راهی تهران خواهیم شد و پس از انجام تست های پزشکی، برای حضور در مسابقات چهارجانبه شهدای حرم به بابل می رویم.


کمالوند در پایان اظهاراتش با قدردانی مجدد از حمایت های مالک و هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد درخصوص آماده سازی مناسب تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ ، بیان داشت: امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ درخور و شایسته ای به لطف و محبت این عزیزان و همچنین حمایت هواداران پرشور فوتبال تبریز بدهیم.

اخباری:وجود ستاره ها کار را سخت می کند

محمدرضا اخباری درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: بعد از آخرین تمرین تراکتورسازی در تبریز از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم که البته چیز مهمی نبود و با کمک دکتر صادقی خودم را رساندم. از دیروز تمرینات سبک دروازه بانی را آغاز کردم و از حالا مشکل خاصی ندارم و تمریناتم را پرفشارتر انجام خواهم داد.

وی درباره صحنه آسیب دیدگی محمدامین بهرامی  دروازه بان جوان تراکتور سازی خاطرنشان کرد: دروازه بانی پستی است که همیشه خطر گلرها را تهدید می کند.خوشبختانه در آن صحنه اتقاق بدی برای گلر ما رخ نداد و با کمک دکتر نوری زاده  کارهای اولیه انجام شد و در MRI هم مشخص شد که خطر جدی ای نبوده است با آنکه صحنه بدی بود اما باید خدا را شکر کنیم که حادثه بدتری رخ نداد.

اخباری درباره وضعیت دروازه بان های تراکتورسازی و اعتمادی که قلعه نویی به او دارد بیان داشت: آقای قلعه نویی همیشه به من لطف داشته اند و ممنون ایشان هستم. گلری موفق است که نوسان نداشته باشد. البته برای هر بازیکن حرفه ای روزهای بد فوتبالی پیش می آید اما گلری موفق است که روزهای بدش کمتر باشد. امسال ما شرایط ویژه ای داریم و می خواهیم برای قهرمانی خیز برداریم.

وی با اشاره به ستاره های این فصل تراکتورسازی گفت: ستاره ها کار را سخت می کنند زیرا انتظارات را بالا می برند اما من قول می دهم که تراکتورسازی در دو جام مدعی قهرمانی است. امیدوارم آخر فصل بتوانیم هر دو جام را بالای سر ببریم.

این دروازه بان درباره کارلوس کی روش و اعتقادی که این مربی به او دارد تصریح کرد: تلاشم را می کنم تا باز هم به تیم ملی دعوت شوم. آقای کی روش در دو سال اخیر در تمام اردوها از من دعوت کرده است و این فصل هم هدف اصلی ام تیم ملی است.

وی درباره تماشاگران تراکتورسازی گفت: ما در انتهای لیگ گذشته تماشاگران مان را با سکوها آشتی دادیم و امسال هم در شروع کار در هر جلسه تمرین 4، 5 هزار نفر به محل تمرینات ما می آمدند. این حضور آنها مسوولیت ما را سنگین تر می کند.

اخباری درباره وضعیت قرارداد خود و اینکه در پایان فصل از تراکتور جدا خواهد شد خاطرنشان کرد: من به عنوان سرباز به اینجا آمدم و در پایان فصل باید به سایپا برگردم چون با آنها قرارداد دارم و بعید می دانم آنها راضی شوند که من از این تیم جدا شوم. همین مساله انگیزه ام را چند برابر می کند. می خواهم با قهرمانی از تراکتورسازی جدا شوم تا خاطره ای خوش از خودم در ذهن طرفداران باقی بگذارم.

سنگربان تیم تبریزی درباره تابارس مربی دروازه بان های تراکتورسازی گفت: واقعا اتفاق خوبی بود که این مربی امسال هم کنار ما ماند. ممنون او هستم. خودش هم گفته آمده تا تغییراتی مهم در دروازه بانی تراکتورسازی به وجود آورد.

وی درباره حضور جاسم کرار و نگرانی بابت حاشیه سازی او بیان داشت: خداراشکر چیزی از او ندیدم. کرار پسر خوبی است و ارتباط بسیار خوبی با تمام بازیکنان تیم برقرار کرده است. من مطمئن هستم با این کرار آماده راه مان برای قهرمانی هموارتر خواهد شد.

اخباری درباره دومین فصل همکاری اش با امیر قلعه نویی تاکید کرد: امیرخان آدم مهربانی است. برای بازیکن هر کاری که لازم باشد انجام می دهد چه در زمین فوتبال و چه در بیرون فضای فوتبال. اینها نشان دهنده معرفت اوست. من مطمئنا در پایان فصل باید از تراکتورسازی جدا شوم و شاید این آخرین سال حضورم در کنار آقای قلعه نویی باشد به همین دلیل می خواهم با قهرمانی از آنها جدا شوم.

وی درباره نفرات خط دفاعی تراکتورسازی گفت: ما در دفاع بازیکنان ارزشمندی را جذب کردیم درست است که امسال شجاع در کنار ما نیست اما نفراتی چون مهدی زاده، بنگر، محمدی و خالد می توانند بهترین خط دفاعی را در لیگ برتر برای تراکتورسازی بسازند. از نظر من اینها بهترین مدافعان ایران هستند.

دروازه بان تراکتورسازی درباره این انتقاد که میانگین سنی تیمش در لیگ شانزدهم بالاست، اذعان داشت: به نظر من امسال اشکالی ندارد که سن تیم ما بالا باشد. ما در جام باشگاه ها حضور نداریم و فشار روی تیم مان کمتر است. سال قبل شرایط فرق می کرد و خستگی حضور در سه رقابت مهم روی تیم اثر گذاشته بود اما امسال همین بازیکنان باتجربه می توانند تراکتورسازی را به قهرمانی برسانند.

اخباری در پایان درباره عملکرد دروازه بان ها در جام ملت های اروپا و همچنین اشتباه عجیب نویر دروازه بان آلمان در دیدار با فرانسه گفت: در این جام بار دیگر ثابت شد که دروازه بان های بزرگ هم دچار اشتباه می شوند. جوهارت نیز با آن همه تجربه اشتباهات بدی داشت. به نظر من در این جام گلرهایی چون بوفون و کورتوآ عملکرد خوبی را داشتند و من شخصا به کار کورتوآ علاقه مند بودم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار