الکترونیکی شدن مکاتبه‌های اداری ثبت اسناد خدمات را روان‌تر کرده است

کد خبر: ۲۵۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز گفت: الکترونیکی شدن مکاتبه‌های اداری ثبت اسناد خدمات را روان‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، عباس مرادخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به مردم است لذا در این زمینه با استفاده از علوم روز تلاش شده است که خدمات را به روزرسانی کنیم.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی ساختمان اداره ثبت اسناد شهرستان ساوجبلاغ گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم برداشته شده است.

مرادخانی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز این ساختمان 17 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است افزود: ساختمان اداره ثبت شهرستان ساوجبلاغ در زمینی به مساحت 3700 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 700 مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.

وی، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در اداره کل اسناد استان البرز روی داده است را الکترونیکی کردن تمامی مکاتبه‌های اداری عنوان کرد و بیان داشت: حذف مراحل دستی مکاتبات یکی از مهمترین اقداماتی است که انجام شده است واین امر در کاهش تخلفات و .... بسیار موثر است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز ادامه داد: به روز شدن خدمات و کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارات از مهمترین مزایای راه‌اندازی الکترونیکی کردن خدمات اسناد محسوب می‌شود.

مرادخانی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای تیرماه همزمان با هفته قوه قضاییه تمامی دفاتر املاک دست‌نویس در اداره‌های ثبت اسناد و املاک سراسر کشور حذف و دفاتر الکترونیکی راه اندازی شده است، گفت: ارتقای سلامت اداری و اصلاح فرآیند ثبتی و .... از مهمترین دلایل راه‌اندازی دفاتر الکترونیکی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال‌جاری 121 هزار و 943 معامله ملکی در البرز انجام شده است،‌ خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین بیش از 3900 مورد ازدواج در 73 دفتر و یک‌هزار و 547 مورد طلاق در27 دفتر استان ثبت شده است
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار