مردم از بداخلاقی ها و بدرفتاری ها ناراحت می شوند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس تکلیف دینی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کند، تا زمینه امنیت اخلاقی و اجتماعی در حفظ و تحکیم باورهای دینی حفظ شود.
کد خبر: ۲۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 08 June 2016
دکترفتاح محمدی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه، دوام و پایداری جامعه اسلامی برپایه این فرضیه الهی است، افزود: مذهب و دین است که می‌ تواند درامنیت، آرامش و در رفاه مردم تأثیرگذار باشد و طبیعتا با این نگاه باید تلاش وهمکاری کرد.
محمدی با اشاره به اینکه، بیان معایب و اشکالات منکرات هم ضرورت دارد و اما به روش خاص آن، یادآور شد: اگر همه زیر بناهای فرهنگی و اقتصادی ما آباد باشند، اما فرهنگ غنی ما رنگ عوض کند، حیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هویت ملی ما دچار خودباختگی خواهد شد.
معاون فرهنگی استانداری تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام ادارات استان بیش از پیش فعال باشد و نماینده این ستاد‌ به صورت جدی تر پیگیر موضوعات مربوطه در ادارات بوده و گزارشات خود را در این زمینه ارائه دهند.
وی تصریح کرد: براین باوریم و سعیمان براین است که با هم افزایی توانمندی های فکری برای عرصه فرهنگی، عبادی و اجتماعی بکار گرفته شود تا با همدلی، همراهی، محبت و دوستی بتوان ارزش های دینی را تقویت کرد.
محمدی با بیان اینکه، حکومت ما حکومت دینی است که این حکومت دستورالعمل مبانی آن مبتنی بر مبانی اعتقادی و کتاب قرآن می باشد، افزود: همه موظف هستیم که زمینه و بستر را برای آشنایی با درک مفاهیم قرآنی فراهم کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی با اشاره به اینکه، مردم از بداخلاقی ها و بدرفتاری ها ناراحت می شوند، گفت: اگر ارزش های اخلاقی و رفتاری در جامعه بیشتر مورد توجه باشد، امنیت اجتماعی به خوبی محقق می شود.
محمدی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تحقق و عملی کردن شعائر دینی دانست و افزود: باید ریشه معضلات را شناخت و برای پیشگیری عوامل بازدارند را بکار گرفت.
در این نشست از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های استان که در ارزیابی ها برتر شده بودند، تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار