دوهزار دانش آموز خراسان رضوي در برنامه‌هاي اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 200 هزار دانش آموزان استان، تابستان امسال از برنامه های اوقات فراغت این اداره کل استفاده می کنند.
کد خبر: ۲۴۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 07 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، علی منصوریان با بيان اين مطلب، اظهار كرد: 1500 پایگاه در مدارس، کانونهای ورزشی، فرهنگی -تربیتی و اردوگاه ها تشکیل شده و دانش آموزان می توانند با ثبت نام در این پایگاهها از برنامه های آن بهره مند شوند.

وی بيان کرد: تابستان پارسال 184 هزار دانش آموز در فعالیت های تابستانی شرکت داشتند و با برنامه ریزی های انجام شده امسال ظرفیت ارائه خدمات با درصدی افزایش به 200 هزار نفر رسیده است.
منصوریان با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت دانش آموزان در قالب هشت هفته طراحی شده، افزود: کلاس های تابستانی در زمینه های فرهنگی، هنری، آموزشی، مهارتی، فعالیت های گروهی، اردویی و ورزشی است.
وی گفت: برنامه های تابستانی اعتبار ویژه ای ندارد و باید دانش آموزان حداقل هزینه را پرداخت کنند.
معاون پرورشی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان در مناطق روستایی در کنار والدین کار کشاورزی می کنند و تعدادی از دانش آموزان نیز در کلاسهای جبرانی شرکت می کنند، بیان کرد: درصدی از دانش آموزان نیز هستند که در هیچ فعالیتی حضور نمی یابند که علت آن زندگی در مناطق دورافتاده و یا عدم امکان مالی برای پرداخت هزینه شرکت در کلاسهای اوقات فراغت است.
استان خراسان رضوی دارای حدود یک میلیون و 200 هزار دانش آموز است که 9درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهد.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار