نماینده ولی فقیه در استان البرز:

مطالب منقول از بیت امام (ره) خلاف واقع است

متاسفانه در روزهای اخیر برخی حرف‌ها به نقل از بیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) مطرح شد که دل دوستداران و دلسوزان اسلام و انقلاب را به درد آورد.
کد خبر: ۲۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 18 April 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: متاسفانه نکاتی به نقل از خانواده امام (ره) مطرح شده که باید مردم بدانند این مطالب خلاف واقع است.
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی خطیب جمعه شهرستان کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی، به جنایات رخ داده در کشور مسلمان یمن و علیه مسلمانان یمنی اشاره کرد و گفت: وقایع اخیر یمن و تجاوز آل سعود به این کشور را باید همه امت اسلام به صورت قاطع محکوم کنند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که ملت‌های مسلمان منطقه بیدار شده و خود را از چنگ حکومت‌های وابسته نجات دادند، برخی از انقلاب‌های عربی متاسفانه به بیراهه رفت، از جمله انقلاب مردم مسلمان مصر که این روزها شاهد انحراف آن از شعارهای اولیه هستیم.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: انقلاب مردم یمن نیز در ابتدا گرفتار همین انحراف بود، اما با حضور مردم مسلمان یمن در خیابان‌ها و دفاع از اصول نخستین انقلاب مسیر صحیحی را طی می‌کند و در این کشور وجود انصارالله به عنوان نقطه قوت به شمار می‌آید.
حسینی‌همدانی بیان داشت: همانطور که انتظار می‌رفت استکبار جهانی و رژیم منفور صهیونیستی نمی‌خواهند کشورهای اسلامی وسیله خود مردم اداره شود و به همین دلیل برای نفوذ و انحراف در انقلاب توطئه می‌کنند.
وی افزود: در یمن نیز استکبار جهانی تلاش می‌کند تا مانع از تحقق اهداف انقلاب و خواست‌های مردم مسلمان این کشور شود و به همین دلیل به آل سعود چراغ سبز نشان می‌دهند تا با تجاوز به یمن مردم این کشور را سرکوب کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امت اسلامی در این شرایط حساس باید هوشیار بوده و اجازه سرکوب مردم یمن را ندهند.
حسینی‌همدانی همچنین به مسائل رخ داده در عرصه سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر برخی حرف‌ها به نقل از بیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) مطرح شد که دل دوستداران و دلسوزان اسلام و انقلاب را به درد آورد.
وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که مطالب منتسب به خانواده امام (ره) خلاف واقع است و اساسا این مطالب در شان جمهوری اسلامی نیست.
آیت‌الله حسینی‌همدانی در پایان نیز به روز ارتش اشاره و از رشادت‌های ارتشیان دلاور و ولایی کشورمان تقدیر کرد.
لازم به توضیح است، پس از پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز، مردم ولایی استان البرز در شهرهای مختلف در دفاع از مبارزه مردم مظلوم یمن راهپیمایی و تجاوز آل سعود به این کشور را محکوم کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار