نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی

آمریکا برای حفظ قدرتش از سلاح هسته‌ای هم استفاده می‌کند

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا به صراحت اعلام کرده است برای حفظ رهبری خود در جهان اگر بخواهیم از سلاح نظامی و هسته‌ای هم استفاده می‌کنیم و این واقعیت امروز جهان ما است.
کد خبر: ۲۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سعید جلیلی در سومین همایش حامیان گفتمان نوین انقلاب اسلامی با موضوع جوان، میراث‌دار هویت فرهنگی که در مسجد جامع شهرستان چالوس برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) ایشان را الگویی برای جوانان خواند و اظهار کرد: یک موضوع جدی که امروز در صحنه جهانی و کسانی که در مقابله با انقلاب اسلامی قرار دارند موضوع جوان و جوانی است.

وی با بیان اینکه براساس مناسبات نظام سلطه عده‌ای باید سلاح داشته باشند و حق وتو داشته باشند و بقیه نداشته باشند، افزود: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در سندی که منتشر شد، امضا کرد که نه تنها رهبری جهان را داریم بلکه در طول قرن آینده هم باید رهبر جهان باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه این قدرت‌ها یک منطق دارند که همان استکبار است چون ادعای زور دارند، تصریح کرد: این منطق قدیمی آنها است اما در 2016 میلادی هم به طور رسمی می‌گویند و این منطق را دارند و در بیانات رسمی و در سند استراتژی آینده به صراحت می‌گویند که باید قرن آینده هم، رهبری آمریکا بر جهان حفظ شود چون زور ما بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: باز به صراحت می‌گویند باید فاصله معنادار ما با دیگران هم کماکان حفظ شود و علاوه بر این‌ها برای حفظ این رهبری بخواهیم از سلاح نظامی و هسته‌ای هم استفاده می‌کنیم و این واقعیت امروز جهان ما است.

جلیلی گفت: یک تمدنی بر مبنای نفی حقیقت قرن‌ها است در جهان مانند بهمنی شکل گرفت و رشد یافت و به خود حق می‌دهد در مورد مناسبات دنیا دخالت کنند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که ادعای آزادی دارند باید نسبت خود را با این حرف‌ها مشخص کنند، افزود: در بررسی نظام ایالات متحده آمریکا هم مشخص است که در داخل آمریکا هم اینها حاکم هستند و یک درصد از منافع مردم تامین می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد: نظام سلطه با این نظریه‌پردازی‌ها تمدن پوشالی را درست کرد اما در این چند قرن چون کسی در برابرش نایستاد و همه ذیل یک تمدن بودند به کار خود ادامه دادند اما امروز با یک پدیده جوان با نام انقلاب اسلامی رو به‌رو است که در برابر قدرت‌های کهنه ظهور و بروز کرد و این جوان اکنون مانند درخت تنومندی در حال شکل‌گیری است که هر روز در حال ثمردهی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار