رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

برخی با مانع تراشی جلوی توسعه زیرساخت‌های درمانی قم را‌ می‌گیرند

در پروژه مهمی مثل ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و سرمایه وارد قم می‌کند و این در حالی است که برخی در راه اجرایی شدن این پروژه در حال سنگ اندازی هستند.
کد خبر: ۲۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در قم امر بسیار مهمی است که دولت تدبیر و امید در این زمینه گام‌های مهمی برداشته و می‌کوشد تا با همه توان در این عرصه نواقص را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل زیرساختی ما آغاز عملیات پروژه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بود که بر اساس قول رئیس جمهور این موضوع دنبال و توسط معاون اول وی کلنگ زنی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تاکید بر همکاری و همدلی همه جانبه میان مسئولان استان گفت: با همدلی و همراهی می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کرده و در رفع مشکلات زیرساختی درمانی قم گام برداریم.

وی افزود: متاسفانه بعضا شاهد این هستیم که در راستای انجام پروژه‌های عمرانی دانشگاه نه تنها تعامل و همکاری وجود ندارد بلکه با ایجاد روند طولانی بروکراسی اداری و سازمانی موانعی در مسیر انجام کارها ایجاد می‌شود.

ایرانی‌خواه گفت: متاسفانه عدم همدلی و تعامل بین سازمانی در استان موجب شده تا در اجرای کارها با انرژی بیشتری بخواهیم پروژه را دنبال کنیم و همین موضوع موجب شده تا پروژه‌های عمرانی استان در حوزه بهداشت و درمان به کندی پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: در پروژه مهمی مثل ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و سرمایه وارد قم می‌کند و این در حالی است که برخی در راه اجرایی شدن این پروژه در حال سنگ اندازی هستند و باید این تفکرات از بین برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: با وجود همه تلاش‌ها اما برخی دستگاه های استان نسبت به اجرای کار و همچنین انتظاراتی که داریم به خوبی عمل نکرده و از نیروها و مدیران بومی قمی انتظار است فراتر از مسئولیت سازمانی به مانند یک شهروند قمی دلسوزانه در راستای رفع مشکلات و موانع موجود تلاش کنند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت و مسؤولان کشور برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی قم عنوان کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که تصمیمات و اقداماتی که در سطح کلان کشوری اتخاذ شده و مطرح می‌شود در مرحله اجرا در استان ابتر می‌ماند که نمونه آن بیمارستان هزار تختخوابی و 500 تختخوابی مادر و کودک است که نباید دچار بروکراسی‌های اداری شود.

ایرانی‌خواه ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه تلاش برای به ثمر رسیدن اقدامات عمرانی دانشگاه گفت: یکی از این اقدامات همکاری شایسته و دلسوزانه مهندس صبوری در راستای اختصاص زمین به پروژه بیمارستان هزار تختخوابی بوده است که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار