فعالیت 800 ماما در قم

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه ماماها به عنوان یک شخصیت حقوقی فعالیت می‌کنند، گفت: در قم 800 عضو ماما داریم که با توجه به طرح تحول جایگاه شغلی مناسبی برای آنها ایجاد شد.
کد خبر: ۲۲۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 06 May 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به کاهش سزارین و روی آوردن به موضوع زایمان طبیعی نقش ماماها بیشتر شد که نقش آنها بسیار ارزشمند است.

وی افزود: البته موضوع زایمان طبیعی امر بسیار مهمی بود که دولت توانست در این زمینه برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشد که بر اساس آن شاهد رشد زایمان‌ها به صورت طبیعی هستیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم به فعالیت ماماها اشاره کرد و گفت: ماما به عنوان یک شخصیت حقوقی فعالیت می‌کند و در قم 800 عضو ماما داریم که با توجه به طرح تحول جایگاه شغلی مناسبی برای آنها ایجاد شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم عنوان کرد: جا دارد از متخصصین زنان و زایمان تقدیر کنم که سال‌ها تلاش کردند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

قدیر ابراز کرد: اقدامات و فعالیت‌های ماماها امر بسیار مهمی است و تلاش‌های آنها همواره مهم است، چراکه با اقدامات خود در آرامش بخشیدن به مادر و کودک نقش بارزی دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار